• Soms als iemand online komt,weet ik niet wat ik moet zeggen.
    En dan wil ik wel wat zeggen. Hebben jullie dit ook soms?


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik begin bijna nooit tegen iemand aan te praten op msn, dus ja :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    -Put hands up-

    Té vaak. :Y)


    "Don't look back, you're not going that way."

    Dat heb ik ook wel eens. Vooral tegen mijn vriendje :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Haha, jaa, dat ken ik. Dat is zó irritant.
    Ik klik dan de hele tijd op die persoon, zodat het chatvenster opent, maar heb dan geen idee wat te kunnen zeggen :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Jep :3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Defensive schreef:
    Dat heb ik ook wel eens. Vooral tegen mijn vriendje :')

    Die bedoel ik ook vooral ja! :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ja, ik verzin ook altijd van te voren wat ik allemaal kan zeggen/vragen, want ik haat het als 't gesprek stilvalt (:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Pickwick schreef:
    Ja, ik verzin ook altijd van te voren wat ik allemaal kan zeggen/vragen, want ik haat het als 't gesprek stilvalt (:

    hahaha dat gebeurt bij mij té vaak. dan weet ik echt niet wat ik zeggen moet.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Momentous schreef:
    -Put hands up-

    Té vaak. :Y)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Of dan praat je tegen degene op wie je verliefd bent, en dan zeg je een grapje, en daar wordt dan niet op gereageerd. Genant.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    LENI schreef:
    Of dan praat je tegen degene op wie je verliefd bent, en dan zeg je een grapje, en daar wordt dan niet op gereageerd. Genant.

    ahahaha grappig :p


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Vooral na het typpische 'hey, 'hey, 'cv?' 'Ja, met jou?''met mij ook' begin xd


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    RESURGAM schreef:
    Vooral na het typpische 'hey, 'hey, 'cv?' 'Ja, met jou?''met mij ook' begin xd

    Ja idd! lol.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    LENI schreef:
    Of dan praat je tegen degene op wie je verliefd bent, en dan zeg je een grapje, en daar wordt dan niet op gereageerd. Genant.

    Meegemaakt.


    -

    Mykonos schreef:
    Ik begin bijna nooit tegen iemand aan te praten op msn, dus ja :'D


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.