• ik zit met een probleem... Nou, ik maak me heel vaak zorgen dat ik geen vrienden heb. Kijk, ik heb wel 1 hele goede vriendin, maar je hoort iedereen van: oh jaa vrijdag ging ik dit doen met hun, en zaterdag ging ik dat doen met die, en zondag dat feest blahblah. En dan voel ik zo'n steek en dan denk ik: ja, dat heb ik dus totaal niet. En op school word welleens tegen mij gezegd dat ik een no-lifer ben, en zielig ben en levenloos. En dan denk ik van, ja ik heb super weinig vrienden en ja, ik spreek ook nauwelijks af met anderen. Ik vind het wel gezellig om met mensen om te gaan, maar ik kan er wel mee leven dat ik weinig vrienden heb. Maar toch geeft het mij het gevoel allemaal dat ik zielig en niet leuk genoeg ben. En ik snap niet waarom ik dat dan niet gewoon los kan laten, want het is niet eens dat ik er zelf supererge behoefte aan heb, maar volgens de meeste normale tieners ben je zielig als je weinig afspreekt en maar 1 vriend hebt...En auw, dat steekt. Sorry voor mijn gezeik.

    Vraag of die vriendin je meeneemt naar feesten enzo?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    klinkt herkenbaar...
    ik heb ook niet zoveel vrienden hoor
    af en toe spreek ik ook wel eens af met vriendinnen
    maar eigenlijk ben ik gewoon een loner x)
    doe gewoon wat jij wil en trek je niks van die andere aan


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Mykonos schreef:
    Vraag of die vriendin je meeneemt naar feesten enzo?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik snap het wel. Ik heb ook soms weleens dat ik anderen hoor over hun weekendplannen met tientallen verschillende mensen en dan voel ik ook wel een steek, omdat mijn vriendengroepje redelijk klein en (om eerlijk te zijn) redelijk saai is.
    Maar sinds januari heb ik er een nieuwe goeie vriendin bij, en sindsdien zit ieder weekend van mij zo ongeveer volgepakt want ze introduceert mij ook aan haar andere vrienden enzo, ze zit niet bij mij op school. En geloof me, dat is ook niet alles. Ik reis continu van hot naar her en mijn ouders zijn enorm pissig dat ik te weinig thuis ben.
    Misschien kun je gewoon eens proberen in contact te komen met nieuwe mensen?

    [ bericht aangepast op 30 april 2011 - 13:22 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Toen ik van de basis naar de middelbare ging, had ik ook zoiets. Ik had ook bijna niemand. Niemand in mijn klas mag me, lijkt wel, behalve een iemand. Mijn bff die in een andere klas zat, had wel vriendinnen, waarvan ik een heel aardig vond. Toen ging ik ook om met dat meisje, en daarna weer met de vriendinnen van haar vriendinnen die toen ook mijn vriendinnen werden. Misschien kan jij ook zo via via vriendinnen maken??

    Succes!! Xxx


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    ghehe ik begrijp je helemaal ;D zo ben ik namelijk ook ;P
    Mja, ik heb wel soort van vrienden..maar niet echt vrienden waar ik iets mee doen ;P

    enige wat ik doe is met 2 mensen doordeweeks ff speeltuin ;P [gwn zitten daar..] en ehm ja.. ik ga ook niet uit ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ga gewoon wat tegen meer mensen praten.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Mykonos schreef:
    Vraag of die vriendin je meeneemt naar feesten enzo?


    None but ourselves can free our minds.

    Ik zeg altijd maar, beter een handjevol goede vrienden dan heel veel vrienden die jou amper kennen en die jij amper kent.
    Ik heb zelf ook niet zo veel vrienden, maar de vrienden die ik heb daar hecht ik me ook heel erg aan.
    Misschien heeft die ene vriendin van jou wel vrienden die ook heel goed bij jou passen. of misschien heb je gewoon iemand over het hoofd gezien in de klas. (ik spreek uit ervaring. 2 van mijn beste vrienden hebben een half jaar bij me in de klas gezeten zonder dat ik ze kende).

    Veel succes! ;)


    Memories are the moments in life who are worth a place in your heart

    Ik herken me daar helemaal in.
    Dan hoor ik van die verhalen van mensen, en dan denk ik 'ooh, dat lijkt me zo gezellig! Dat zou ik ook willen doen/bij willen zijn'.
    Maar ik weet dat als ik op zo'n feest zou zijn, ik het helemaal niet leuk zou vinden, en me heel erg op de verkeerde plaats zou voelen.

    Wat je er aan kan doen weet ik helaas ook niet...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    ik voel me net zo ;(


    Read this upside down: 370HSSV 0773H