• Ik weet het nu al ik ga weer veel commentaar krijgen maar het is belangrijk dat je de commentaar onder het filmpje leest!

Op aanvraag van een meisje had ik this is me de piano versie gecoverd en ik weet hij is niet zo goed de reden lees je wel onder het filmpje maar ik wou hem jullie toch wel eens laten horen

Laat daar aub je commentaar achter en druk zeker op thumbs up

klik

En als jullie trouwens ideetjes hebben voor een nieuwe cover te doen van die aanvraagjes laat maar weten

& Laat die video horen aan alle mensen dat je kent
    Zo krijg ik meer commentaar en leer ik er meer uit!

[ bericht aangepast op 30 april 2011 - 16:00 ]

Qua toonvastheid valt het best mee. Er zitten valse stukjes in, maar om geen les te volgen is het wel redelijk oké. Maar ik vind dat als je de lagere stukken zingt, je stem zwaar hoort. Dus ik denk dat je beter andere liedjes kiest. De hogere stukjes vind ik wel tamelijk goed.

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Tranquillity schreef:
    Qua toonvastheid valt het best mee. Er zitten valse stukjes in, maar om geen les te volgen is het wel redelijk oké. Maar ik vind dat als je de lagere stukken zingt, je stem zwaar hoort. Dus ik denk dat je beter andere liedjes kiest. De hogere stukjes vind ik wel tamelijk goed.

Oke dank je wel om je mening te geven ik leer er altijd veel uit :P ik heb nu met een andere pc twee andere versie's opgenomen mss dat ik ze hier neer zet en dan laat kiezen welke de vaste versie moet worden op youtube

vezz schreef:
    (...)
    Oke dank je wel om je mening te geven ik leer er altijd veel uit :P ik heb nu met een andere pc twee andere versie's opgenomen mss dat ik ze hier neer zet en dan laat kiezen welke de vaste versie moet worden op youtube

Ahja, dat kun je misschien doen ja ^^

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Tranquillity schreef:
    (...)
    Ahja, dat kun je misschien doen ja ^^

HEt is met een mac opgenomen een laptop en het rare is ja hoe moet ik het zeggen nu moet ik geen moeite doen om mijn stem er te laten door komen want die laptop neemt het nogal goed en luid op xD

vezz schreef:
    (...)
    HEt is met een mac opgenomen een laptop en het rare is ja hoe moet ik het zeggen nu moet ik geen moeite doen om mijn stem er te laten door komen want die laptop neemt het nogal goed en luid op xD

Laat maar horen dan! =D

Tranquillity schreef:
    (...)
    Laat maar horen dan! =D

Hij komt er zo aan :) dus hou het topic in de gaten :)

vezz schreef:
    (...)
    Hij komt er zo aan :) dus hou het topic in de gaten :)

I will ^^

Ik kom op de homepage van die site? Niet op jou clipje..

Tranquillity schreef:
    Ik kom op de homepage van die site? Niet op jou clipje..

oww w8 even
    hij is blijkbaar nog aan het verwerken dus je zal nog even geduld moeten hebben

[ bericht aangepast op 30 april 2011 - 13:28 ]

En?

Tranquillity schreef:
    En?

deze moet het normaal wel doen

Die kwaliteit is echt super goed! Hoe neem jij dat op?
    Het is nog steeds niet volledig toonvast, maar het is wel al redelijk. De zware stukken zing je echt wel heel laag, die vind ik minder. Maar je kan wel zingen

Tranquillity schreef:
    Die kwaliteit is echt super goed! Hoe neem jij dat op?
    Het is nog steeds niet volledig toonvast, maar het is wel al redelijk. De zware stukken zing je echt wel heel laag, die vind ik minder. Maar je kan wel zingen

Dank je volgend jaar op zangles dat gaat me veel helpen wel dit heb ik op genomen met mijn macbook pro laptop met photo booth xD de welke moet ik op youtube zetten dan?

[ bericht aangepast op 30 april 2011 - 15:31 ]

vezz schreef:
    (...)
    Dank je volgend jaar op zangles dat gaat me veel helpen wel dit heb ik op genomen met mijn macbook pro laptop met photo booth xD de welke moet ik op youtube zetten dan?

Die tweede is veel beter kwaliteit, dus doe maar die

Tranquillity schreef:
    (...)
    Die tweede is veel beter kwaliteit, dus doe maar die

ok xD