• Ik weet niet of jullie dat nieuwe liedje van JB al gehoord hebben? Vast wel, dr.bieber bedoel ik.
    hij zingt van die dingen als

    Cure the fiever
    Yeah I got a PHD
    I don't need a fake ID
    Yeah,you females know of me
    I'm so sick with no IV
    J U S I T
    Bieber Fever in the Streets
    Touch and realize
    I'm a beast

    (Oh my Gosh, I love him!)
    Isn' he perfect?

    En ik las laatst een interview waarin hij dingen zei als: Als ik langs een meisje loop op straat, dan weet ik gewoon dat ze achterom kijkt. Geef toe, ik zie er toch ook best knap uit? En ik keek laatst een paar filmpjes van hem op youtube, en aaargh hij heeft soms echt wat verwaande trekjes.
    Vinden jullie van niet? Ik hoop niet dat hij naast zijn schoenen gaat lopen

    Ach, laat hem lekker. :-)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Haha, ik vind situaties en voorvallen als deze alleen maar lachwekkend. Mensen als hij zijn er dan écht van overtuigd, wat eigenlijk best vervelend en zielig is voor hen zelf, want uiteindelijk gaan ze alleen maar op hun gezicht. Maar wie weet, is hij misschien ook wel gewoon echt goed of geniaal in iets. Ik ken hem niet en ik luister zin muziek niet.. dus ik zou het niet weten.. Als ik ergens goed in ben durf ik dat ook wel van mezelf te zeggen hoor (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    DAAR HEB IK OOK AL EEN TOPIC OVER GEMAAKT. WE ZIJN TOPIC BUDDIES

    ach ik vind het wel een leuk liedje


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oh, dus jij komt vandaag pas onder je steen vandaan?


    Rainbows on my staircase ~

    Duh. Alleen the titel al.


    Quizlet is mijn vanille-ijs op een sombere donderdagavond.

    Dat heeft iedereen , Meisje.

    Maar dat zei hij ook als Grapje, en hij begint het wel te snappen als hij ieder concert word bedolven onder de Gillende meisjesFans.


    Firm believer of all that is magic

    Tell me something I don't know.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Hahaha omg die tekst ook echt!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Oké.


    -

    GeniusFerb schreef:
    Dat heeft iedereen , Meisje.

    Maar dat zei hij ook als Grapje, en hij begint het wel te snappen als hij ieder concert word bedolven onder de Gillende meisjesFans.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    GeniusFerb schreef:
    Dat heeft iedereen , Meisje.

    Maar dat zei hij ook als Grapje, en hij begint het wel te snappen als hij ieder concert word bedolven onder de Gillende meisjesFans.


    <3

    Tell me something I don't know


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Maakt mij niet uit hoe hij doet enzo XD maar ik hoop wel dat hij niet naast zijn schoenen gaatlopen :o maar zijn haar vind ik nu niet mooi meer :'( hij moet het terug laten groeien :o (y)


    Everything Happens For A Reason, But Sometimes, That Reason Is That You Make Stupid Decisions.

    Hij is gewoon arrogant.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Laat hem doen, hij is ook lekker dus?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse