• Ik heb hier momenteel nog niet zoveel vrienden dus ik dacht, laat ik eens wat tekeningen posten. Ontmoet ik ook nog eens wat mensen.




    Dat zijn direct de characters van mijn story SHOWBIZ die niemand leest. Het gaat over twee populaire jongens die verliefd raken, misschien maakt dat het interessant haha.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    ImmaWolf schreef:
    Hellutjes,
    Ik ben jaloers. Kon ik maar zo mooi tekenen *slaakt een zucht*
    Ik ga zo even kijken bij je story(A)(A)
    Die tekeningen maken me nieuwsgierig. En ik heb honger naar verhalen, ik heb mijn vork al in de aanslag:Y)


    Awwww gewoon oefenen meid, dat doet het 'm meestal. En een aangeboren talent, maar dat verschilt natuurlijk per persoon. Iedereen kan het leren, tot aan een zekere grens, dat wel.
    Nogmaals bedankt voor je reacties op mijn story! <3


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    awesome!

    Leeuwarden schreef:
    awesome!


    Thanks!


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Hii,

    Ik ben Iris Pena (Volgens Silvana IriLos)
    Leuk je te leren kennen *Geeft Highfive*

    Ik ga je verhaal lezen, Je tekeningen zijn cool.

    P.s. Is die 1ste een echte tekening dan is die Woooooww

    xx Iris Pena


    Firm believer of all that is magic

    Woaah

    [ bericht aangepast op 29 april 2011 - 19:38 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    GeniusFerb schreef:
    Hii,

    Ik ben Iris Pena (Volgens Silvana IriLos)
    Leuk je te leren kennen *Geeft Highfive*

    Ik ga je verhaal lezen, Je tekeningen zijn cool.

    P.s. Is die 1ste een echte tekening dan is die Woooooww

    xx Iris Pena


    Hallo! Leuk je te ontmoeten sistah. Alles goed?

    Bedankt! En ja, dat is een tekening. Een digitale tekening. Ik gebruike PhotoShop voor die tekeningen. Don't get me wrong, die tekeningen maken zichzelf niet. Digitaal tekenen is sowieso 5 keer zo moeilijk als op papier.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.