• KAN SPOILERS BEVATTEN






    Ik iniedergeval wel bij elk iemand die doodgaat ga ik me gewoon kapot huilen T.T En zoieso ook bij de zielige stukjes.


    Gaan jullie huilen tijdens laatste Harry Potter film? ;x
    En waar om ga je het hartste huilen?

    Ik om Fred D':

    [ bericht aangepast op 29 april 2011 - 17:46 ]


    =

    O ja, en ook omdat het het einde is!!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ga huilen bij de aftiteling, omdat het dan echt over is.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Weet je, als ik naar de trailer kijk en het stukje zie waar Fred dood gaat huil ik nu al bijna. D:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    RESURGAM schreef:
    Weet je, als ik naar de trailer kijk en het stukje zie waar Fred dood gaat huil ik nu al bijna. D:



    -troost- (K)
    Ik moest me ook wel inhouden anders zou mijn kat me zien huilen en dat is geen goed voorbeeld (cat)


    =

    Ik ga huilen en klappen en huilen en vooral huilen om Fred en om het einde. (huil)

    Dingen komen en gaan. Er komt vast wel weer een nieuwe verslaving.

    Snape. Om Snapey ga ik zeker huilen, dat deed ik tijdens de boeken ook :'D
    Fred waarschijnlijk ook.
    En noem me maar psycho... maar ik ga het ook niet leuk vinden wanneer Voldie dood is ):


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    ik ga om ferd en Lupin het meeste huilen!
    dat weet ik nu al!!!!(huil)


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Snape..


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Nou nergens om want ik wou niks weten over de film aangezien ik de boeken niet lees, maar ik weet nu precies wie er dood gaan -dankzij Q- en dus is het dan geen verrassing meer (no_chears)


    -

    Nu ren ik zo ongeveer naar mijn tante om het zevende boek te halen.
    Heb net de halfbloed prons uit.
    En moet 7.1 nog kijken.


    Food.

    Ixora schreef:
    Ik huil bij elke HP film, en nog erger bij deze omdat het het einde is. (':


    Give a girl the right shoes, and she can conquer the world.

    Yosemite schreef:
    Als je nou erbij zet waarvan de spoiler is -_____-

    Staat in het Harry Potter forum..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Genius schreef:
    Nou nergens om want ik wou niks weten over de film aangezien ik de boeken niet lees, maar ik weet nu precies wie er dood gaan -dankzij Q- en dus is het dan geen verrassing meer (no_chears)


    Er staat toch dat dit topic spoilers kan bevatten xd


    =