Ja ikkexD.. ooo ik geef je een tip. als mijn koffer niet dicht gaat spring ik er op en daarna ga ik erop zitten en dan de rits dicht doen. zo lijkt het of hij niet zo vol is:D
Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else
LovelyDream schreef:
Ja ikkexD.. ooo ik geef je een tip. als mijn koffer niet dicht gaat spring ik er op en daarna ga ik erop zitten en dan de rits dicht doen. zo lijkt het of hij niet zo vol is:D
Andersom: mijn moeder neemt altijd veel te veel spullen mee als we op vakantie gaan en wie mag dat gaan dragen omdat mevrouw te moe is? Exactly, ik dus. Das geen pretje met koffers van 20 kilo, take it from me.
Ik heb er een gruwelijke hekel aan om met dingen te sjouwen, vandaar dat ik niet meer meeneem dan ik nodig acht.
C18 schreef: Andersom: mijn moeder neemt altijd veel te veel spullen mee als we op vakantie gaan en wie mag dat gaan dragen omdat mevrouw te moe is? Exactly, ik dus. Das geen pretje met koffers van 20 kilo, take it from me.
Ik heb er een gruwelijke hekel aan om met dingen te sjouwen, vandaar dat ik niet meer meeneem dan ik nodig acht.
Als ik mijn eigen koffer heb, dan is die ook neit héél erg zwaar.