• Hahaha, wij hebben vandaag examenstunt op school en ze gaan ons net zoals vorig jaar opsluiten. Maar dat doen ze al het 1e uur, laat ik die nou net vrij zijn XD Dus ik hoef al niet meer naar school en heb vakantie. Nu hou ik echt van mijn rooster!!! Komt ie een keer goed uit :'D LOVE YOU ROOSTER :'D

    Edit: Wie heeft nog meer wel zoiets leuks gehad dat er iets gebeurde en je rooster standaard 1e of de 1e 2 uur vrij aangaf? En dat je dan de school niet meer in kon?


    Yongguk & Daehyun <33

    Ik begin vandaag om 12.15 en heb ook stuntdag. Ik hoef dus gelukkig ook niet naar school (yeah)


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik heb op vrijdag standaard les van half11 tot 10 voor half 12, heerlijk (:
    Maar verder heb ik nooit geluk denk ik.
    Behalve dat de herkansingen altijd tijdens gym vallen, dus dat ik per jaar 4 gymlessen mis :'D

    ik begon vandaag 12:25 =) Volgende week heb ik donderdag eerste 2 uur vrij en vrijdag eerste 3 uur. Chillie =)


    No guts no glory.

    Ik ben vandaag niet eens na school geweest, dat was onze examenstunt: Spijbelen. Hahah :W


    Everything is worse without music.

    Ik heb nooit echt geluk met mijn rooster, maar na de mei vakantie gaan de 5e klassers naar Rome/Athene en dan heb ik de eerste twee uur vrij.
    Telt dat ook?


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Haha ze hadden mensen al om het 1e uur opgesloten en ik was vrij. Dus ik had vriendinnen van mij aan de telefoon die dus wel op school zaten en toen ik mijn ma belde zei ze dat ik niet meer heen hoefde :Y) Dus ging ik naar mijn opa en oma toe haha. Voor deze ene keer hou ik van het rooster vanaf naar de meivakantie niet meer XD


    Yongguk & Daehyun <33

    Donaukinder schreef:
    Haha ze hadden mensen al om het 1e uur opgesloten en ik was vrij. Dus ik had vriendinnen van mij aan de telefoon die dus wel op school zaten en toen ik mijn ma belde zei ze dat ik niet meer heen hoefde :Y) Dus ging ik naar mijn opa en oma toe haha. Voor deze ene keer hou ik van het rooster vanaf naar de meivakantie niet meer XD

    Mazzelaar, mijn school heeft 3 locaties. 1 voor de eerste en tweede klassers en een aantal derde-klassen omdat hun locatie vol is. 1 voor wmbo en havo vanaf de derde en dan 1 locatie voor de vwo-ers vanaf de derde, maar die is vol, dus zitten er een aantal derde-klassen op de eerste en tweede klassers locatie. Daar hoor ik ook bij:( Irri, al die kleine eersteklassers waar je bijna tegenaan loopt, omdat ze ineens stil blijven staan.
    Op de locatie voor het vmbo was er wel een eindexamenstunt en daar zit iemand die ik ken. Zij had het eerste uur vrij en ze mocht na het derde uur weg vanwege een eindexamenstunt.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Officieel zouden wij dus ook examenstunt hebben, een dag waarop de leerlingen de school over zouden nemen, maar nee, daarvan heb ik niks gemerkt.

    Vorig jaar gingen ze je met weerballonnen bekogelen en alles. En moest je door de gang heen waar alles met vaseline was besmeerd. Dit jaar liepen wij naar binnen en het enige wat er was, waren een aantal posters en een bootcamp baan, waar ten eerste helemaal nergens op sloeg. Normaal hoorden wij om 12 uur vrij te zijn hierdoor. Wij zijn om 11 uur naar huis gegaan, omdat het gewoon stom was om nog langer te blijven en onze Duitse leraar stuurde ons weg.

    Dus een stomme dag -__- Vorig jaar en het jaar daarvoor waren veel beter.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik heb wel is eerste 3 uur vrij.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Op mijn school doen ze niet aan examenstunt. Ik moest stage lopen vandaag van 8:15 t/m 15:30. (no_chears)

    Op dinsdag hoef ik standaard pas om 11.00 uur op school te zijn.
    Op woensdag en vrijdag om 9.05 uur.
    Op maandag en donderdag gewoon het eerste uur, om 8.15 uur dus.


    It ain't broke, so don't fix it.