• Ik ga even stoppen met mijn series aangezien dat ik geen lezers meer heb. Ik hoop dat het komt doordat niet iedereen de mails aankrijgt. Tot wanneer dat probleem opgelost is kap ik ermee met mijn quizjes te activeren. Anders gaat de helft van degene die alles moeten inhalen gewoon kappen.

    Nele heeft gesproken :)


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Ik erger me dood aan het mailprobleem.. Maar je hebt wel gelijk, ik maak aardig wat series. Maar als ik straks al die series in moet gaan halen zie ik het niet zo zitten!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Je hebt best wel gelijk.
    Ik maak er ook niet zoveel meer.
    T probleem zou eigenlijk al opgelost moeten zijn, want t had 48 uur nodig en die zijn allang voorbij.


    Think before you act.

    mijne leest bijna ook nooit iemand >< alsof mij dat wat kan schele

    Ik erger me dood aan het mailprobleem.. Maar je hebt wel gelijk, ik maak aardig wat series. Maar als ik straks al die series in moet gaan halen zie ik het niet zo zitten!


    Maar ik bne het echt beu. Normaal heb ik zo 10 reacties op één dag en nu nog maar 4 op een quiz die ik vorige maandag geactiveerd heb
    :S


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Da is nog veel! ^^ Ik heb er maximum 2/3 per Quiz! :O Ma, jah, msschn kunde beter wachte me ze te activere, alst probleem is opgelost zulde wel trug lezers krijge ;)


    007

    GMAIL is dé oplossing, 'tligt denk aan Hotmail, wnt bij Gmail, krijg ik wel mailtjes xD