• Ja. Hallo Quizlet.
    Hey. Misschien kan je helpen.
    Ik ga het uitleggen.

    Ik zou dus dolgraag een verhaal willen schrijven over Jack Barakat, de gitarist van All Time Low, maar ik weet niets. Toch moet ik een verhaal schrijven over hem. DAT MOET GEWOON ANDERS STORT DE WERELD INEEN.
    ...
    Hebben jullie ideetjes?


    Obviously.

    Nee niet echt, want ik ken hem niet. Maar succes! :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Haha, euuuuuh.
    Kijk een film? :'D
    Luister wat dramatische muziek, misschien kom je dan op een idee? :'D
    Offeeeeeh... Schrijf een piratenverhaal! Captain Jack!


    Has no one told you she's not breathing?

    Schrijf over Jack en hij zo'n harde scheet laat, dat alle planeten rondjes gaan draaien met 2785298753897 triljoen kilometer per seconde en dat dan dus de wereld instort.

    Sorry, ik ben niet zo inspiratievol vandaag. :x


    wth.

    Ik kreeg een idee, maar dat kan ik beter zelf houden en uitwerken (alleen dan met een onbekend persoon).
    Sorry. (nerd)

    Ik zit altijd vol ideeën over Jack, dus ze komen vanzelf wel. (: Maar hoezo stort anders de wereld in?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Quixotic schreef:
    Schrijf over Jack en hij zo'n harde scheet laat, dat alle planeten rondjes gaan draaien met 2785298753897 triljoen kilometer per seconde en dat dan dus de wereld instort.

    Sorry, ik ben niet zo inspiratievol vandaag. :x


    omgdaargaikechteenverhaaloverschrijven


    haha, geeft niet.


    Obviously.

    Begin in je bed te fantaseren dat je hem kent of zo zo kom ik altijd op mijn ideen


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    RESURGAM schreef:
    Ik zit altijd vol ideeën over Jack, dus ze komen vanzelf wel. (: Maar hoezo stort anders de wereld in?


    omdat dat zo is. weetikveelbenhyper


    Obviously.

    Schrijf een verhaal overdat hij in een film speelt en dan verliefd wordt op de andere hoofdrolspeelste :'D

    hahaha, veel plezier met een ingestorte wereld_O_


    I've never told a lie, and that makes me a liar.