• Jaaaaa, ik heb weer een nieuwe quiz in mijn Hoooft!

    het gaat I Will Find You! That's A Promise To Myself heten.

    een stukje waar deze serie over gaat.

    het gaat over Linda, ze is 19 Jaar en is een Politie agente, in deze maatschapij is dat heel erg gevaarlijk werk en heeft ze al eens een paar gevaarlijk situaties meegemaakt.
    ze wordt vaak gestalkt door onbekende personen en krijgt vaak dreig brieven wat mensen niet weten, maar dan op 1 dag wordt het gedreig werkelijk heid en wordt ze gegijzeld door 3 personen die losgeld vragen aan Duitsland.
    natuurlijk gaat dat niet makkelijk.
    als TH aan het zappen is op tv stoppen ze bij het nieuws, ze horen het van de politie agente en zien een foto, Bill blijkt het meisje te herkennen van heel vroeger maar weet het niet zeker, hij krijgt haar maar niet uit zijn hooft en regeld een zoekactie, op concerten vragen ze aan de fans om op te letten, en zelf zoeken ze naar haar.
    Waneer Linda Hoort van de gijzelaars dat haar ouders door hun vermoord zijn valt haar hoop in een diepe put en ziet ze het niet meer zitten, helemaal als ze erachter komt dat 1 van de gijzelaars haar zus is.
    komt TH haar optijd redden, of is haar lot net als die van haar Ouders?

    ik heb daarom een paar rollen nodig!

    ROLLEN;
    hoofdrol+ Gegijzelde Politie Agente 1 + Later Vriendin van Billyboy;

    [SEXBOMBillx3]

    geGijzelde politieagent 2+ later vriendin van Tommie;
    [youletmeROCK]

    gijzelaar 1;
    Gijzelaar 2;
    Zus van Hoofdrol + Gijzelaar 3;
    Vriendin van georg;
    Vriendin van Gustieee;
    Politie Agente die met TH meezoekt naar haar gegijzelde Collega + Later Vriendin van Andreas;
    [KimCupCake]



    in het verhaal is de hoofdpersoon gewoon 19 dus blijf een beetje in die leeftijds graat! ongeveer rond de 17, 18, 19 ,20 jaar ofso

    Wat ik van jou wil weten is;

    Naam;
    Leeftijd;
    Karakter;
    Hobbie's;
    rol;
    Like;
    Dislike;
    piercing;
    Tattoo;
    Beroep;
    Waarom deze rol;
    Foto;
    Text;

    Veel Succes!

    XXX

    ps; Mensen bij de rol van zus hoofdpersoon+ Gijzelaar kiest, maak dan een bijpassende text erbij, geld ook voor Gijzelaar 1+ Vriendin van Tom en gijzelaar 3 EN GIJZELAARS ZIJN DE MENSEN DIE DE HOOFDPERSOON ONTVOEREN HEA.

    DEZE MENSEN HEBBEN ZICH AANGEMELD OP DE VORIGE TOPIC;

    TomIsMyAngel

    MoonDark

    JOYCESTAR

    kimxbill

    GUSTICOASTER

    sayXkiss

    Nouszie

    KimCupCake


    Ice-cream Rockt more than you x3

    vriendin 2 van tom

    Naam; Samantha Mulder

    Leeftijd; 17

    Karakter; eigenwijs,bitcherig,eigen mening,lief,luisterend oor

    Hobbie's; shoppen en uitgaan met vriendinnen/vrienden

    Like; Chocolade,jongens,muziek

    Dislike; regen,kou, vroeg opstaan

    piercing; navelpiercing

    Tattoo; nope

    Beroep; Tekenaar

    Waarom deze rol; Omdat ik graag me wil spelen in je serie en tom gewoon cute is

    Foto; http://www.quizlet.nl/images/2008/33/gabdtydafdgnlvkh.jpg

    Text; Dudes! Samantha is de naam maar noem me maar samm joe das mij bijnaam. Ik ben een meisje blauwe ogen en bruin haar dat van het leven houd en er alles uit wil halen. Maar behalve dat kan ik ook zo eigenwijs zijn en mijn mening uiten en dan kwets ik mensen dan meen ik het wel niet zo maar ik praat voor dat ik denk een foute eigenschap aan mij. verder ben ik altijd vrolijk en straal altijd maar als ik niet straal dan voel ik me eenzaam,ongelukkig en verdrietig en dat prop ik binnen in mij zelf op en hoe komt het ik ben te vaak teleurgesteld in de liefde.


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Ik heb me al aangemeld op het andere topic. Moet ik mn dingen hier nog is neerzetten of betekent dat dat ik de rol niet krijg? :X


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Naam; Kim
    Rol: Politie Agente die met TH meezoekt naar haar gegijzelde Collega + Later Vriendin van Andreas
    Leeftijd; 18 Jaar
    Karakter; Bitchy,Koppig,Brutaal,Eigenwijs,doorzetter
    Hobbie's; Computeren,achtervolgen
    Like; Politie,Geheimzinnigehid
    Dislike; Mensen die een té grote bek hebben.
    Piercing; Snakebite
    Tattoo; Een blauw hartje op haar schouder
    Beroep; Loopt Stage bij politie
    Waarom deze rol; Omdat ik denk ik in de politie wil
    Foto; http://media.photobucket.com/image/scene%20kids%20or%20scene%20hair/belligerent09/scene%20hair/scenehair274.jpg?o=3
    Text; Hoi,ik ben dus Kim en ben 18 jaar oud en bijna 19 zelfs. Ik heb lichtblond haar en heb blauwe ogen en heb lange benen enben erg slank. Ik hou erg van geheimzinnig gedoe enzo. Mijn favorieten kleur is blauw maar k vind zwarte n wit ook erg mooi. Ik kan me altijd goe op iets concentreren. Maar ik moet nu een dief gaan achtervolgen dus DOEI <333


    Ik wil wel vriendin Tommi zijn ook trouwens als ik die andere rol niet krijg!!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    moet ik hier nog een keer mijn info zetten of niet? (A)

    moet ik hier nog een keer mijn info zetten of niet? (A)


    voor de mensen die op mijn vorige topic hebben gereageert hoeven hier geen info te zetten!


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    voor de mensen die op mijn vorige topic hebben gereageert hoeven hier geen info te zetten!


    Okeey!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Politie Agente die met TH meezoekt naar haar gegijzelde Collega + Later Vriendin van Andreas


    Naam;
    Rose
    Leeftijd;
    Moet Jy Weten
    Karakter;
    Lief, Aardig, Spontaan, Gek, Behulpzaam
    Hobbie's;
    Basketballen, Voetballen Zingen en Dansen
    Like;
    Boys, Friends, Family
    Dislike;
    Player'z & Bitcha'z
    piercing;
    1 Tong
    Tattoo;
    1 Onderrug
    Beroep;
    Politie :P
    Waarom deze rol;
    Omdat de serie my leuk lykt, althans waar het over gaat ;) En ik het gaaf zou vinden om er een rolletje in te krygen
    Foto;
    http://tn3-1.deviantart.com/fs14/300W/f/2007/028/9/e/HeartBreakerClothing_Jan2007_1_by_saturdayx.jpg
    Text;
    Heey, ik ben Rose. Ik ben .. Jaar oud en myn hobby's zyn Basketballen, voetballen, Dansen en zingen. Ik hou er ook van om met myn vriendinnen te zyn en ik hou vooral van veel avontuur in myn leven. Ik heb een oudere broer, Ismaïl en myn humeur is heel afwisselend. That was it so Goodbye.

    XxX Rose (A)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3