• Oké, oké, even een voorbeeltje:
    Jij ben 15 en je wilt een meisje van 8 aanspreken, je zegt: 'Hé, meisje?'
    Jij bent 13 en je wilt iemand van 22 aanspreken je zegt: 'Mevrouw?'
    Maar wat als je iets van 13 ofzo bent en je wilt iemand van 17 aapspreken? Dan zeg je niet zomaar: 'Hé, meisje?' Of 'Mevrouw?'

    Ik zeg dan altijd -Ja oké heel dom maar goed- 'Eèèhm,' en dan duidelijk hoorbaar :'D

    Maar hoe spreken/spraken jullie zo iemand aan? Iemand die een jaar of 2, 3, 4 ofzo ouder is. Maar nog niet volwassen? :'D

    [ bericht aangepast op 28 april 2011 - 16:11 ]

    Eh, Hoi.. Kunt uw me helpen?


    Alleen maar tranen van geluk

    Insomniac schreef:
    (...)

    Een Meesteres wordt bedient junge, op elk verzoek. (joehoe)

    Nee hoor, mij noemen ze maar gewoon Nancy of Nance. Of kleintje. Of dwerg. Of kinkstertje. Of suikerspin op het moment dat mijn haar roze is. Of whatever ze allemaal verzinnen. :'D
    Meesteres wordt ik vaak voor de grap genoemd, maar de mensen die het écht menen als ze het zeggen zijn bijzondere mensen en die verdienen dat recht ook niet zomaar. ;D

    Nu ben ik best wel nieuwsgierig naar jouw lengte :Y)

    Als ik ooit in die electra winkel ben waar jij werkt zal ik je persoonlijk opzoeken en vragen:
    'Meesteres, kunt u mij vertellen hoe een spaarlamp werkt?'

    -En stiekem een foto maken van je gezichtsuitdrukking ofcourse _O_-

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Nu ben ik best wel nieuwsgierig naar jouw lengte :Y)

    Als ik ooit in die electra winkel ben waar jij werkt zal ik je persoonlijk opzoeken en vragen:
    'Meesteres, kunt u mij vertellen hoe een spaarlamp werkt?'

    -En stiekem een foto maken van je gezichtsuitdrukking ofcourse _O_-


    Ik heb daar bossen met voorbeelden van kabels binnen handbereik, die héél goed door kunnen gaan voor een behoorlijk pijnlijke en gemene zweep. Try me. *O*

    -Want die uitdrukking wordt geamuseerd en zwaar sadistisch- :'D

    [ bericht aangepast op 28 april 2011 - 18:42 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Insomniac schreef:
    (...)

    Ik heb daar bossen met voorbeelden van kabels binnen handbereik, die héél goed door kunnen gaan voor een behoorlijk pijnlijke en gemene zweep. Try me. *O*

    -Want die uitdrukking wordt geamuseerd en zwaar sadistisch- :'D

    Daar liggen ook wat heerlijke electrisch geladen spulletjes die jou een paar voortreffelijke schokjes kunnen geven. Watch me (nerd)

    "Hey! Sorry voor het storen, maar..." of "Hey! Zou ik even wat mogen vragen?"


    If we had not a soul, music would have created it.

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Daar liggen ook wat heerlijke electrisch geladen spulletjes die jou een paar voortreffelijke schokjes kunnen geven. Watch me (nerd)


    Ik ken de winkel beter, hè. En ik kan bij 2 verdiepingen voorraad waar jij niet bij kunt. I think I got a homegame here. (cat)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Insomniac schreef:
    (...)

    Ik ken de winkel beter, hè. En ik kan bij 2 verdiepingen voorraad waar jij niet bij kunt. I think I got a homegame here. (cat)

    Als jij zo klein bent als jij bijnaampjes, denk ik dat we gelijkspel hebben (cat)

    Ik zeg ook gewoon 'meisje' dan, want ze blijft een meisje, enkel een ouder meisje.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Als jij zo klein bent als jij bijnaampjes, denk ik dat we gelijkspel hebben (cat)


    1.58, getraint op hakken en sadistisch van nature en al heel wat jaartjes in the game... Je gaat het moeilijk krijgen, liefje.(banana)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    'Hoi' ofzo. x)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    BR0WNIE schreef:
    'Hee, mag ik wat vragen?'


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Insomniac schreef:
    (...)

    1.58, getraint op hakken en sadistisch van nature en al heel wat jaartjes in the game... Je gaat het moeilijk krijgen, liefje.(banana)

    1.59 -Steekt tong uit-

    nou kan ik wel op redelijk hoge hakken lopen, en op plateau-sleehakken kan ik ook makkelijk lopen, maar ik koop ze dan weer niet te hoog gezien het op mijn leeftijd dan kinda sletterig wordt :'D

    In zo'n mooie winkel zulleen vast ook wel een paar ladders staan (cat)

    Hey, mag ik iets vragen?
    Of Hey, en dan gelijk de vraag die ik wil stellen der achter aan.


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Ik zeg gewoon waar ik zin in heb :'D
    ik denk niet dat mensen er de hele dag mee zitten als je ze meisje, of mevrouw hebt genoemd


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Zou ik misschien iets mogen vragen/zeggen?


    I love you Irem