• Okee, het spel gaat zo;
    Jullie krijgen één of een paar zinnen waar iets in gebeurt en jullie moeten achterhalen waarom dit gebeurt is. Oftewel, vind uit wat er voor is gebeurt.
    Je moet hier achter komen door vragen te stellen waar ik alleen ja of nee op mag antwoorden. Ik mag ook zeggen wanneer een bepaald deel van de vraag wel klopt en ik mag ook zeggen of je in de goede richting denkt. Als het niet echt lekker loopt kan ik ook tips geven. Vraag dus maar raak!

    De gebeurtenis nummer 1;

    Sandera is eerst heel bang, maar als ze uit het raam kijkt en het mooie weer ziet schrikt ze en gaat ze dood.

    Antwoord:

    Sandera had voorspeld dat de wereld zou vergaan. Dit had ze aan een groep mensen verteld die daarna direct zelfmoord pleegden. Zij deed dit niet en toen ze op de dag dat het zou gebeuren merkte dat het gewoon heerlijk weer was en ze dus fout zat, pleegde ze uit schuldgevoel zelfmoord.



    Gebeurtenis nummer 2;

    Lucy is thuis en is heel blij, maar als ze het zaagsel op de grond ziet liggen valt ze dood neer.

    Antwoord;

    Lucy is blij als ze ziet dat ze eindelijk groot genoeg is voor je meubels. Ze denkt dus dat ze gegroeid is. Als ze het zaagsel op de grond ziet, komt ze er achter dat dat helemaal niet het geval is. Omdat ze altijd ongelukkig was kan ze de klap niet aan een krijgt een hartaanval.



    Gebeurtenis nummer 3;

    Er ligt een man dood in de sauna met een thermosfles naast zich.

    Antwoord;

    De man zat in de sauna, toen er een man met een thermosfles binnenkwam. Hij opende die en er bleek een ijspegel in te zitten. De man stak de andere man neer en liet de thermosfles liggen. Het ijs smolt en het moordwapen is nooit gevonden.



    Gebeurtenis nummer 4;

    De man kon de moordenaar niet zien door de maan.

    De man was aan het lezen op het strand. Hij viel in slaap en door de maan werd het vloed. Het boek spoelde weg. Het was een moordverhaal en de is de man er nooit achter gekomen wie de moordenaar was.


    topic 1

    [ bericht aangepast op 28 april 2011 - 21:54 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Endure schreef:
    Anyway;

    Is hij gestorven door ahrtaanval?
    Is hij vermoord?
    Heeft hij zelfmoord gepleegd?
    Heeft de warmte iets te maken met zijn dood?
    Heeft de thermosfles iets te maken met zijn dood?
    Waren er meer mensen bij zijn dood betrokken?
    Was er nog iemand in de sauna toen hij stierf?


    Nee
    Ja
    Nee
    Nee
    Ja
    Nee, alleen de moordenaar
    Ja, de moordenaar


    Happy Birthday my Potter!

    Hij verslikten zich in het water?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Waren er andere mensen bij- bij zijn dood ?


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Dreamag schreef:
    ik heb zonet niet de definitie van thermosfles opgezocht- Hij dronk chocomel en toen liep er een man door het raam die tegen een paal aan liep waardoor de paal omviel en op zijn hoofd viel?


    :8 *gaat hier niet eens antwoord op geven*


    Happy Birthday my Potter!

    StalkingYOU schreef:
    Hij verslikten zich in het water?


    Nee


    Happy Birthday my Potter!

    Vaynese schreef:
    Waren er andere mensen bij- bij zijn dood ?


    De moordenaar, zoals ik al heb gezegd.


    Happy Birthday my Potter!

    BloodyGum schreef:
    (...)

    :8 *gaat hier niet eens antwoord op geven*


    oké duidelijk.


    o

    Zat er vergif in de thermosfles?
    Heeft de moordenaar hem direct vermoord? (Zeg maar gestoken met mes of gewurgd ofzo, dus niet via vergif end ergelijke)
    Was de moordenaar een bekende voor de dooie?

    [ bericht aangepast op 28 april 2011 - 17:13 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Zat er vergif in de thermosfles?
    Heeft de moordenaar hem direct vermoord? (Zeg maar gestoken met mes of gewurgd ofzo, dus niet via vergif end ergelijke)
    Was de moordenaar een bekende voor de dooie?


    Nee
    Ja
    Onbekend en dus niet belangrijk


    Happy Birthday my Potter!

    Ik moet nu trouwens weg, dus kan even geen vragen beantwoorden


    Happy Birthday my Potter!

    Was de moordenaar boos op de man? dat hij hem iets aandeed


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    had de warmte/htte iets met de dood te maken?

    [ bericht aangepast op 28 april 2011 - 17:18 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Was de dader gek in zijn hoofd?
    Had de dader duidelijk en goed motief/goede reden om te vermoorden?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    De moordenaar had de thermosfles tegen hem aan gegooid waardoor hij dood ging? ;D


    "Don't look back, you're not going that way."

    De man ging met zijn thermosfles de sauna in met de veronderstelling dat er water in de thermosfles zou zitten, want hij kreeg snel dorst in de sauna, maar toen heeft de moordenaar - diezelfde als bij situatie 2 - zaagsel in de thermosfles gedaan en vervolgens heeft de man blindelings de inhoud van de thermosfles naar binnen gewerkt en is gestikt. ):


    "I shut my eyes in order to see.'