• Morgen vieren mijn opa en oma hun verjaardag -ze zijn een aantal dagen na elkaar jarig, dus ze vieren het samen- en ze doen dat ook uitgebreid met eten enzo. Dus dat zou betekenen dat ik daar de HELE dag moet zitten. Nou geloof me, met mijn familie wil je dat echt niet. Het is dat mijn neef & nicht er zijn, anders zou ik echt doodgaan. Wij gaan dan meestal ook nog even naar het bos met mijn opa -ja die gaat gewoon weg op zijn eigen verjaardag haha :'D- en dat is altijd wel leuk.
    Maar toch is het de hele dag, en die mensen worden behoorlijk vervelend als je er de hele dag naast moet zitten.

    Anyway, mijn nicht kan niet voor half 4 daar heengaan omdat ze de hond nog moet uitlaten, en toen vroeg ze of ik naar haar toe kwam, zodat ik niet in mijn eentje -nouja en me neef dan- daar hoefde te zitten :'D En ik ben gewoon bevriend met haar, dus eigenlijk vind ik dat best wel tof :9~ Dus ik aan mijn vader vragen, en hij wilt me gewoon bij haar afzetten : D En dan fietsen we later samen -ik bij haar achterop- naar mijn opa en oma.
    Hij heeft me gered! _O_


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    You're saved(flower)

    Chill xD en gefellii :D


    its always the same road,it just go's on and on..

    Ik heb 2 nichtjes, van allebei ongeveer 12, en een is als ze alleen is echt een soulmate voor me, maar als die 2 samen zijn sluiten ze me altijd uit en hebben ze altijd commentaar en negeren ze mij. daarboven haten ze mijn bf nog eens, dus alles is dan weer eens verpest. Gisteren was er een kleine kermis hier, en mijn bf was er. Mijn nichtjes stonden bij me en mijn bf komt, en ineens lopen ze heel hard weg. Maar mijn mama mag mijn bf ook niet, en ze was in een café. Die 2 zijn samen dat café binnengegaan omdat hun mama's daar ook waren, en ook opzettelijk, zodat mijn mama zou zien 'dat ik hun in de steek had gelaten'. Stommiteiten, maar door zo'n toestanden zou ik wel straf kunnen krijgen, of ruzie ofzo.. Rotstreken dat die 2 uithalen, niet normaal. En dan heb ik nog een nichtje van 8, die mij gewoon STALKT. Ze sms't mij? Verwacht ze dan dat ik heel serieus terug sms ofzo? Alles moet rond haar draaien. Ik krijg het ervan. En als ze te weinig aandacht krijgt naar haar zin gaat ze naar mijn mama en dan ben ik het weer eh ;s En de ander van die 2 van 12 heeft gewoon continu commentaar op mij. Mijn broer gaat trouwen, en ik wou hakken -niet zo hoog hoor- voor onder mijn jurkje. Zat ze te klagen van; "Voel je je 17 jaar? Hakken? Vergeet niet dat je maar 13 bent?" Terwijl ik nu al kleinere hakjes draag. Sègh, ik ga wel geen nikes onder een jurkje doen op een trouw. En nog zo iets; ze zit altijd te klagen over Justin Bieber, dat hij kinderachtig is, dat hij altijd liedjes maakt over meisjes enzo.. & ineens op msn zegt ze dat hij naar België komt. &ik vond niks, dus ik vraag wanneer, ze zegt in November. Ik kijk op de officiële biebersite, hij tourt dan in Amerika. Ik zeg het, antwoord ze heel arrogant, Ugh, december dan --' En hij tourt dan ook in Amerika, en ze kon er weer niet tegen dat ik gelijk had. Jezus. Kinderface. --'
    -wat een lang verhaal zeg, maar ik moest het even kwijt :')-
    Kisssss, Arianna.(flower)


    There's gonna be times, when people tell you that you can't live your dreams. This is wat I say; never say never.