• Okee, het spel gaat zo;
    Jullie krijgen één of een paar zinnen waar iets in gebeurt en jullie moeten achterhalen waarom dit gebeurt is. Oftewel, vind uit wat er voor is gebeurt.
    Je moet hier achter komen door vragen te stellen waar ik alleen ja of nee op mag antwoorden. Ik mag ook zeggen wanneer een bepaald deel van de vraag wel klopt en ik mag ook zeggen of je in de goede richting denkt. Als het niet echt lekker loopt kan ik ook tips geven. Vraag dus maar raak!

De gebeurtenis nummer 1;

Sandera is eerst heel bang, maar als ze uit het raam kijkt en het mooie weer ziet schrikt ze en gaat ze dood.

Antwoord:

Sandera had voorspeld dat de wereld zou vergaan. Dit had ze aan een groep mensen verteld die daarna direct zelfmoord pleegden. Zij deed dit niet en toen ze op de dag dat het zou gebeuren merkte dat het gewoon heerlijk weer was en ze dus fout zat, pleegde ze uit schuldgevoel zelfmoord.

Gebeurtenis nummer 2;

Lucy is thuis en is heel blij, maar als ze het zaagsel op de grond ziet liggen valt ze dood neer.

Antwoord;

Lucy is blij als ze ziet dat ze eindelijk groot genoeg is voor je meubels. Ze denkt dus dat ze gegroeid is. Als ze het zaagsel op de grond ziet, komt ze er achter dat dat helemaal niet het geval is. Omdat ze altijd ongelukkig was kan ze de klap niet aan een krijgt een hartaanval.

Gebeurtenis nummer 3;

Er ligt een man dood in de sauna met een thermosfles naast zich.

Antwoord;

De man zat in de sauna, toen er een man met een thermosfles binnenkwam. Hij opende die en er bleek een ijspegel in te zitten. De man stak de andere man neer en liet de thermosfles liggen. Het ijs smolt en het moordwapen is nooit gevonden.

Gebeurtenis nummer 4;

De man kon de moordenaar niet zien door de maan.

De man was aan het lezen op het strand. Hij viel in slaap en door de maan werd het vloed. Het boek spoelde weg. Het was een moordverhaal en de is de man er nooit achter gekomen wie de moordenaar was.

topic 1

[ bericht aangepast op 28 april 2011 - 21:54 ]

Happy Birthday my Potter!

De man kan niet tegen zonlicht, toen hij de zon zag gebeurde er iets en 's nachts stierf hij, want dan zie je de maan, en niet de zon?

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

Rooftops schreef:
    De man kan niet tegen zonlicht, toen hij de zon zag gebeurde er iets en 's nachts stierf hij, want dan zie je de maan, en niet de zon?

Nee, dat komt niet eens in de buurt. Hij is echt heel raar en moeilijk :Y)

BloodyGum schreef:
    (...)

Nee, dat komt niet eens in de buurt. Hij is echt heel raar en moeilijk :Y)

Is hij een weerwolf die verandert door zonlicht? (krul)

Was er een volle maan?

Was de maan wel te zien?

Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

Hij keek heel gefascineerd naar de maan, waardoor hij de moordenaar niet zag die hem langs achter besloop. (nerd)

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

Rooftops schreef:
    (...)

Is hij een weerwolf die verandert door zonlicht? (krul)

Nee

Toendra schreef:
    Was er een volle maan?

Was de maan wel te zien?

Niet belangrijk en niet gegeven.

Wishful schreef:
    Hij keek heel gefascineerd naar de maan, waardoor hij de moordenaar niet zag die hem langs achter besloop. (nerd)

Ik heb er bij gezet dat gokken echt geen zin heeft. Het is alleen maar verwarrend als iedereen dat gaat doen

Is de moordenaar een persoon?
    Zit de maan in de weg om dat gene te zien?
    Of betekent het dat hij niet dóór de maan kan kijken?

Of de man kwam vanachter de maan, en je kan niet door de maan kijken? :8(cat)

Of... Het licht van de maan scheen zo fel, dat hij er niet naar kon kijken en dus ook de moordenaar niet zag, die uit die richting kwam geslopen.

Of, de moordenaar is een weerwolf. (nerd)

Hé, ik verzin ook maar wat hé. ;'D

aaargh! deze is echt moeilijk...
    maar als je de zin hardop leest... je kan niet door de maan heenkijken... heeft het daar iets mee te maken?
    wss niet... maar kom xD

oeps... ik was weer eens laat.. der waren nog mensjes die dat zeiden ^^
    nja.. dat bewijst dat het niet ZO'N stom antw was ^^

[ bericht aangepast op 28 april 2011 - 21:25 ]

BloodyGum schreef:
    (...)

Ik heb er bij gezet dat gokken echt geen zin heeft. Het is alleen maar verwarrend als iedereen dat gaat doen

Oeps. Te laat. ;x

Rooftops schreef:
    Is de moordenaar een persoon?
    Zit de maan in de weg om dat gene te zien?
    Of betekent het dat hij niet dóór de maan kan kijken?

Onbekend
    Nee
    Nee

heeft het te maken met iets bovennatuurlijks???

Wishful schreef:
    Of de man kwam vanachter de maan, en je kan niet door de maan kijken? :8(cat)

Of... Het licht van de maan scheen zo fel, dat hij er niet naar kon kijken en dus ook de moordenaar niet zag, die uit die richting kwam geslopen.

Of, de moordenaar is een weerwolf. (nerd)

Hé, ik verzin ook maar wat hé. ;'D

Nee

Nee

Nee