• Over mijn nieuw idee. ^^



    ___




    Het is het jaar 2022. De oude generatie leraren op Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus maakt langzaam plaats voor nieuwe, jonge mensen. Een van hen is Tanya Aytelle.

    Tanya is een gevaarlijke vrouw. Ze is niet alleen meedogenloos en slim, maar ook bloedmooi, en weet daar goed gebruik van te maken als het haar uitkomt.

    Als docente Toverdranken op Zweinstein is ze dan ook meteen het afdelingshoofd van Zwadderich geworden. Als haar derde jaar begint, weet ze zeker dat ze dezelfde saaie, eentonige dagen zal moeten doorstaan als eerder. Niets blijkt echter minder waar, en zelfs voor de harde Tanya wordt het moeilijk om alles zo te laten verlopen als zij dat wil.



    ___





    Het is dus een HP verhaal, over de nieuwe generatie, maar eens iets heel anders dan mijn eerdere vervolg-verhalen. En nu vraag ik aan jullie;
    > Klinkt het interessant, spannend, leuk?
    > Is het origineel?
    > Is de titel (zie plaatje) zo goed, of weet je een betere?
    > Zou je het willen lezen?
    > Nog tips, ideeën of andere opmerkingen?
    > En uiteindelijk, doen of niet doen?

    Alvast bedankt. ^^











    Edit; Hij is er. ^^
    Teachers, Slytherins & other Criminals.

    [ bericht aangepast op 28 april 2011 - 20:13 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    > Klinkt het interessant, spannend, leuk? Ja!
    > Is het origineel? zeker weten!
    > Is de titel (zie plaatje) zo goed, of weet je een betere? Ook goed!
    > Zou je het willen lezen? Ja!
    > Nog tips, ideeën of andere opmerkingen? Wil je het melden als je begint?
    > En uiteindelijk, doen of niet doen? DOEN!


    Even a white rose has a black shadow.

    > Klinkt het interessant, spannend, leuk? alledrie
    > Is het origineel? Ja, niemand schrijft een hogwarts verhaal in de toekomst
    > Is de titel (zie plaatje) zo goed, of weet je een betere?Nee, perfecte titel <3
    > Zou je het willen lezen?Ja, ik ga lezen als ik tijd heb
    > Nog tips, ideeën of andere opmerkingen?nope ;D
    > En uiteindelijk, doen of niet doen? DOEN!!!


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    > Klinkt het interessant, spannend, leuk? Ja, het klinkt zeer origineel, apart & leuk! Ik heb eigenlijk nog niet echt een beeld van wat ik moet verwachten, maar met zo'n idee zou ik jou de voordeel van de twijfel geven en het verhaal lezen(: .
    > Is het origineel? Ik vind het zeer origineel!
    > Is de titel (zie plaatje) zo goed, of weet je een betere? Voor mij kan het er eerlijk gezegd juist door. Ik zou zelf geen betere kunnen vinden, dus let niet op mijn commentaar xd.
    > Zou je het willen lezen? Ja, inderdaad. Zoals ik je al zei: ik ga jou de voordeel van de twijfel geven (op een positieve manieer bedoeld, natuurlijk). Ik kan eigenlijk haast niet wachten door mijn nieuwsgierigheid.
    > Nog tips, ideeën of andere opmerkingen? Eigenlijk nog niet, meer je merkt het wel als ik er iets heb op aan te merken of zo eenmaal ik het lees & reacties plaats.
    > En uiteindelijk, doen of niet doen? DOEN DOEN DOEN DOEN. Al is het maar om mijn nieuwsgierigheid te stillen.

    Laat je het weten wanneer hij online staat/je rollen zoekt/er meer informatie beschrikbaar is?


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    lijkt me leuk ik zou het zeker lezen


    I'm so in love