• Okee, het spel gaat zo;
    Jullie krijgen één of een paar zinnen waar iets in gebeurt en jullie moeten achterhalen waarom dit gebeurt is. Oftewel, vind uit wat er voor is gebeurt.
    Je moet hier achter komen door vragen te stellen waar ik alleen ja of nee op mag antwoorden. Ik mag ook zeggen wanneer een bepaald deel van de vraag wel klopt en ik mag ook zeggen of je in de goede richting denkt. Als het niet echt lekker loopt kan ik ook tips geven. Vraag dus maar raak!

    De gebeurtenis nummer 1;

    Sandera is eerst heel bang, maar als ze uit het raam kijkt en het mooie weer ziet schrikt ze en gaat ze dood.

    Antwoord:

    Sandera had voorspeld dat de wereld zou vergaan. Dit had ze aan een groep mensen verteld die daarna direct zelfmoord pleegden. Zij deed dit niet en toen ze op de dag dat het zou gebeuren merkte dat het gewoon heerlijk weer was en ze dus fout zat, pleegde ze uit schuldgevoel zelfmoord.



    Gebeurtenis nummer 2;

    Lucy is thuis en is heel blij, maar als ze het zaagsel op de grond ziet liggen valt ze dood neer.

    Alles op een rijtje;


    -Ze is gestorven aan een hartaanval
    -Ze is een lilliputter


    topic twee

    [ bericht aangepast op 27 april 2011 - 22:05 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Fearow schreef:
    (...)
    Oh, misschien waren het geesten ;'D


    Weetje, er klopt niks van en toch zit je in de goede richting xD


    Happy Birthday my Potter!

    Konden de mensen haar wel iets aandoen?
    Had de Sandrea een goede reputatie?
    (Lol, even random vragen stellen)
    Zag ze zelfmoord als enige uitweg?
    Kon ze écht niet anders dan zelfmoord plegen? Zeg maar dat er vloek op haar rustte ofzo, daardoor. Dus niet in haar hoofd maar dat het écht niet anders kon.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Guapa schreef:
    Hadden de mensen vanwege de voorspelling allemaal al zelfmoord gepleegd?


    Ja!


    Happy Birthday my Potter!

    Plak de stukjes aan elkaar en je hebt het antwoord


    Happy Birthday my Potter!

    BloodyGum schreef:
    (...)

    Weetje, er klopt niks van en toch zit je in de goede richting xD

    Hahaha, oké.
    Heeft ze een of andere speciale gave naast toekomst kijken?


    effort never betrays you

    noatje schreef:
    ze had voorspeld dat de aarde verging. en ja indd dat gebeurde maar ze wilde geen pijn leidde dus pleegde ze snel zelfmoord?


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    ze krijgt visioenen, en ze weet wanneer de mensen iets willen doen met haar?

    BloodyGum schreef:
    (...)

    Nee, de mensen konden haar toch niks aan doen. (daar is een rede voor)


    Waarom?

    Daar geef je vast geen antwoord op. ^^

    Zou het de mensen niet uitmaken? Als ze dood waren, waren ze dood. Als ze nog leefden, waren ze zo blij dat ze op niemand boos meer waren?


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    IK WEET HET

    Ze had voorspeld dat er wat verschrikkelijks zou vergaan, maar toen ze naar buiten keek was dat niet gebeurd maar had iedereen wel zelfmoord gepleegd uti angst en toen was ze als enige over dus pleegde ze ook zm 8D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Fearow schreef:
    (...)
    Hahaha, oké.
    Heeft ze een of andere speciale gave naast toekomst kijken?


    nee. Het antwoord is eigenlijk al kant en klaar


    Happy Birthday my Potter!

    Ze had voorspeld dat de werld zou vergaan. toen gingen alle mensen op de wereld zelfmoord plegen omdat ze de ramp niet wouden meemaken. Toen ze de volgende ochtend naar buiten keek leek het daar niet echt op. Omdat ze toch nog maar alleen over was pleegde ze zelfmoord.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Ze pleegde zelfmoord omdat de wereld vergaat en als je daardoor dood ging het een pijnlijke dood was?
    Ik kan hier echt niets vanxD

    ze was de enige op aarde dus pleegde ze maar zelfmoord xd

    OH!
    Misschien was er iets, en of verging de wereld of zij ging dood.
    Ze was dus bang dat de wereld was vergaan..
    En nee, dit klopt niet, want dan is het geen zelfmoord (cat)


    effort never betrays you

    BloodyGum schreef:
    (...)

    Ja!


    Aha!

    I'm confused.

    Zou iedereen een erge ziekte krijgen en veel pijn leiden?


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.