• Okee, het spel gaat zo;
    Jullie krijgen één of een paar zinnen waar iets in gebeurt en jullie moeten achterhalen waarom dit gebeurt is. Oftewel, vind uit wat er voor is gebeurt.
    Je moet hier achter komen door vragen te stellen waar ik alleen ja of nee op mag antwoorden. Ik mag ook zeggen wanneer een bepaald deel van de vraag wel klopt en ik mag ook zeggen of je in de goede richting denkt. Als het niet echt lekker loopt kan ik ook tips geven. Vraag dus maar raak!

    De gebeurtenis nummer 1;

    Sandera is eerst heel bang, maar als ze uit het raam kijkt en het mooie weer ziet schrikt ze en gaat ze dood.

    Antwoord:

    Sandera had voorspeld dat de wereld zou vergaan. Dit had ze aan een groep mensen verteld die daarna direct zelfmoord pleegden. Zij deed dit niet en toen ze op de dag dat het zou gebeuren merkte dat het gewoon heerlijk weer was en ze dus fout zat, pleegde ze uit schuldgevoel zelfmoord.



    Gebeurtenis nummer 2;

    Lucy is thuis en is heel blij, maar als ze het zaagsel op de grond ziet liggen valt ze dood neer.

    Alles op een rijtje;


    -Ze is gestorven aan een hartaanval
    -Ze is een lilliputter


    topic twee

    [ bericht aangepast op 27 april 2011 - 22:05 ]


    Happy Birthday my Potter!

    ze dacht dus dat het ander weer ging zijn, en ze had slecht weer nodig om te kunnen blijven leven??

    hylketjeuhx schreef:
    ze dacht dus dat het ander weer ging zijn, en ze had slecht weer nodig om te kunnen blijven leven??


    Nee.


    Happy Birthday my Potter!

    Heeft ze zelfmoord gepleegd?


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Guapa schreef:
    Uhm iemand anders heeft het weer verkeerd verspelt, daar is ze dan verbaast over, en dan valt er iets op haar hoofd vanuit de lucht, en dat dood haar.

    Nu wil ik het weten


    Nee


    Happy Birthday my Potter!

    Ze had het weer verkeerd voorspeld, want alleen met goed weer komen er mensen naar buiten die je met hun blik kunnen doden 8D Ze dacht dat het slecht weer was en toen keek ze dus hee;l chill naar buiten en toen stond daar zo'n powermensje die haar dus doodde met zijn of haar blik :Y)

    Faaaail~


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Toendra schreef:
    Heeft ze zelfmoord gepleegd?


    JAAAAAAAAA! ga verder met bedenken waarom


    Happy Birthday my Potter!

    Endure schreef:
    Ze had het weer verkeerd voorspeld, want alleen met goed weer komen er mensen naar buiten die je met hun blik kunnen doden 8D Ze dacht dat het slecht weer was en toen keek ze dus hee;l chill naar buiten en toen stond daar zo'n powermensje die haar dus doodde met zijn of haar blik :Y)

    Faaaail~


    uhm..... nee xD


    Happy Birthday my Potter!

    ehhh
    zij had een weddenschap met een van haar collega's, en ze had het weer verkeerd voorspelt en de weddenschap verloren en dus is ze dood?

    dikke fail


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Haha, die van mij was geweldig gevonden toch? :'D
    Niet dus.

    Ziet ze haar eigen spiegelbeeld?
    Staat er werkelijk een menselijk figuur buiten?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Amaryllis schreef:
    ehhh
    zij had een weddenschap met een van haar collega's, en ze had het weer verkeerd voorspelt en de weddenschap verloren en dus is ze dood?

    dikke fail


    Nee, het was geen weddenschap. Bedenk waarom ze überhaubt iets zou voorspellen.


    Happy Birthday my Potter!

    ze had bij zichzelf gezegd, als het morgen goed weer is pleeg ik zelfmoord ?

    Endure schreef:
    Haha, die van mij was geweldig gevonden toch? :'D
    Niet dus.

    Ziet ze haar eigen spiegelbeeld?
    Staat er werkelijk een menselijk figuur buiten?


    Er staat al hoe ze dood is gegaan hè!


    Happy Birthday my Potter!

    hylketjeuhx schreef:
    ze had bij zichzelf gezegd, als het morgen goed weer is pleeg ik zelfmoord ?


    Nee


    Happy Birthday my Potter!

    Ohja :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BloodyGum schreef:
    (...)

    JAAAAAAAAA! ga verder met bedenken waarom


    Yeah! I <3 Myself

    Oeh, wat een arrogantie. ^^

    Nu ga ik bedenken wat het verder kan zijn. ^^


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.