• Loopt bij jullie ook heel de school op vans? Bij ons wel, en ik vind dat stom. Want ik wilde ze kopen voor dat het een hele trend was, maar ik had nooit geld. En nu iedereen ze heeft wil ik dat niet meer, hoewel ik ze echt heel gaaf vindt.
    Ik vind 't stom, hoe is dat bij jullie?

    Oh, bij ons lopen ook superveel meisjes met Tommy Hilfiger sleehakken, hoe is dat bij jullie?


    live the life you love

    We hebben alleen maar kakkers op school, dus ik ben onderhand de enige bij ons op school ;D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Och, al die trends. Ik heb lekker m'n eigen stijltje en ik koop expres niet de dingen die iedereen heeft. Hoe leuk ik vans ook zou vinden. c: -ik heb een hele erge haat als mensen dezelfde dingen dragen als mij, raar, I know-


    wth.

    Ik had Vans, en toen een maand liep de hele school ermee. >< Maar ik ga nu niet opeens stoppen met dragen of zo, ik draag gewoon wat ik zelf wil. Ik bedoel, dan zijn alleen mijn schoenen hetzelfde? Boeieeeh.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Bij mij niet denk ik, hier lopen ze allemaal met ballerinas, like doh? het is warm.

    [ bericht aangepast op 27 april 2011 - 18:54 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik heb geen vans, bij ons droeg iedereen van de winter uggs, en van die licht bruine/beige broeken. -en ja die heb ik ook lol-
    Nu is er niet echt een trend denk ik? Ja we hebben allemaal wel van die stoffen schoentjes die op vans lijken, maar dus geen vans zijn haha
    &ohja natuurlijk de adidas vest (':


    Alleen maar tranen van geluk

    Ugh, yes iedereen.. het mooie ervan is toen ik ze droeg was het: ''ik vind ze eigenlijk helemaal niet mooi, ze staan gewoon niet leuk..'' blablabla. Meelopers (joehoe)


    Everything is worse without music.

    Bij mij hebben al de tutjes wel van die Vans. Allemaal het zelfde model, maar dan in een andere kleur.

    Ik heb ook een paar vans, maar die zijn totaal anders. Meer een beet hoge allstar achtig. Ze zijn echt super leuk, en ik heb ze nog nooit aan andermans voeten gezien. :-)

    Verder komin idd de hilfinger hakken ook vaak voor, of eigenlijk sleehakken in het algemeen.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Dat had ik met all-stars, ik was een van de eersten die ze had. Natuurlijk wel de niet-coole ):
    Maar Vans zijn cool, en ik draag ze bijna omdat ik ze leuk vind, en niet omdat het een trend is (:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    nee eigenlijk niet (A)
    in de winter waren het uggs zelf had ik ze omdat ze makelijk en lkkr warm waren 8D
    en adidas valt opzig wel mee zelf heb ik er 2 maar alle bij verschilende modellen (A) ik doe nie echt aan trend maar ik vind het gewoon leuk 8D


    Shoganai i ne~

    Ixora schreef:
    Ik had Vans, en toen een maand liep de hele school ermee. >< Maar ik ga nu niet opeens stoppen met dragen of zo, ik draag gewoon wat ik zelf wil. Ik bedoel, dan zijn alleen mijn schoenen hetzelfde? Boeieeeh.


    same

    Ixora schreef:
    Ik had Vans, en toen een maand liep de hele school ermee. >< Maar ik ga nu niet opeens stoppen met dragen of zo, ik draag gewoon wat ik zelf wil. Ik bedoel, dan zijn alleen mijn schoenen hetzelfde? Boeieeeh.


    Ja, ik zou dat ook niet doen, maar dat is gewoon minder leuk.


    live the life you love

    Dat heb ik dus ook, he. Ik zag ze hier eens op Quizlet en meteen dacht ik: die moet ik hebben. Alleen is het er nog niet van gekomen, en nu loopt echt haast iedereen bij mij op school op Vans, en nu wil ik het gewoon niet meer. Maar ze zijn en blijven cool :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ja best wel, ook in mijn klas. Maar wat boeit het dat iedereen er in rond loopt, als jij ze mooi vind koop je ze toch gewoon?
    Dat vind ik hetzelfde als wanneer je geen fiets koopt omdat iedereen al een fiets heeft :')


    As travars

    Ik vind ze cool, maar iedereen heeft ze al.
    Ja oké, als je het mooi vindt, moet je het kopen, maar ik voel me dan zo'n meeloper.
    En dat is precies hetzelfde met die adidas vestjes...
    En ik heb er ook niet echt het geld voor (':


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Oh het zal mij een worst wezen, ik draag ze niet ik vind gympjes al lekker zitten en ik koop al geen dure schoenen, je betaalt voor die merk.. Als ik schoenen leuk vind koop ik ze gewoon, bij een leuke en goedkope schoenewinkel xD


    What is youre favo scary movie?