• Ik kreeg zojuist een smsje van een vriendin van me met de vraag of ik dit weekend mee wilde helpen met Omnia Merchandise verkopen op hun tour in Duitsland. En nu baal ik zoooooo hard dat ik moet werken en geen vrij kan krijgen. Want dat had me zo leuk en gezellig geleken *______*.

    Wat is jullie baalmoment van vandaag/deze week?


    Wie du mir, so ich dir.

    Suuuucks.

    Heb ik (nog) niet gehad :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    De komende weken is voor mij balen, want ik moet leren voor eindexamen.

    Maar dat is echt rot voor je!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Dat het regent en dat ik toch naar buiten moest op de fiets.
    En ben heel nat geworden o.O


    It's going to be difficult, but not impossible.

    kun je niet spijbelen van je werk:$
    ik denk dat ik toch wel baalde toen mijn vriendin uit denemarken hier kwam, en ik de hele tijd dacht dat ze pas zaterdag vertrok, maar ze vertrok al donderdag en ik had nog niet afscheid genomen;(

    SunnySideUp schreef:
    kun je niet spijbelen van je werk:$
    ik denk dat ik toch wel baalde toen mijn vriendin uit denemarken hier kwam, en ik de hele tijd dacht dat ze pas zaterdag vertrok, maar ze vertrok al donderdag en ik had nog niet afscheid genomen;(
    Nee het is werkstage en ze rekenen op me. We staan met zijn vieren in een keuken van een hotel, als er een wegvalt dan is dat een ramp. En dit is zo kortdag, daar kan ik gewoon geen vrij meer voor vragen.


    Wie du mir, so ich dir.

    Dat ik in de regen naar huis moest fietsen.(cat)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik moet voor morgen een werkstuk van CKV afhebben. En raad eens wie de opdracht kwijt is? (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Dat ik vanavond waarschijnlijk niks ga doen terwijl ik morgen geen les heb. Even baal ik daar hard van want ik had me erop verheugd.

    Mykonos schreef:
    Suuuucks.

    Heb ik (nog) niet gehad :'D


    We accept the love we think we deserve.

    Ah men, dat is echt klote =\

    Ik zit sinds gister/eergister in zo'n heerlijke doem-denk-dip.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Dat mijn straf klusjes doen rond het huis is.


    Before you start pointing, make sure your hands are clean. - Bob Marley