• Volgens een klant in mijn winkel ... Die een soort van doodsbang werd van mijn ogen. Ik weet echt niet hoe hij er op kwam, maar ik was iets aan het uitleggen, keek omhoog en hem aan ... Begon die mafketel ineens te flippen jongen, echt níet normaal. o.O
    'Jij hebt je ziel aan de Duivel verkocht!', 'Je zit aan de kant van Satan!', 'Je ziel zal branden!', hij sloeg zelfs een kruis voor me en nam niks van me aan, zelfs toen hij mijn ketting zag met een kruisje eraan en ... What the fuck, ik vind dit echt vaag. Lijk ik echt zó Duivels? Nee toch? :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Rocket schreef:
    Ik zou echt de slappe lach gekregen hebben x']


    Dat heb je echt niet, geloof mij nou maar. Naderhand misschien wel, maar op zo'n moment, zo onverwachts, schijt je echt 7 kleuren van de regenboog in je broekje. (no_chears)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Insomniac schreef:
    (...)

    Dat heb je echt niet, geloof mij nou maar. Naderhand misschien wel, maar op zo'n moment, zo onverwachts, schijt je echt 7 kleuren van de regenboog in je broekje. (no_chears)

    Ik waarschijnlijk ook, maar heb je stiekem echt niet je ziel aan de duivel verkocht? ;D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Dat is bizar..
    Ik zou me echt doodschrikken als iemand ineens dat tegen mij zou zeggen ghehe.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Haha, komt me bekend voor iemand dacht een keer dat ik een heks was, en als er iets zou gaan gebeuren moest ik maar bidden tot de heer ..:')


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Hahahahahahahahaha! (duivel)


    Where there is a sea there are pirates...

    Rocket schreef:
    (...)
    Ik waarschijnlijk ook, maar heb je stiekem echt niet je ziel aan de duivel verkocht? ;D


    Daar zou ik toch wel hééeeeel goed over nadenken voor ik dat zou doen. :'D
    De Duivel is interessant, maar m'n ziel verkoop ik niet. Die mag zelf kiezen na m'n dood waar ik echt zou horen. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Tja,sommige mensen zijn gek he.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Mahaha, engerd xd


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Oh ja, sorry dat was ik. Je keek ook zo stoned uit je ogen :W.

    Dude, dat is echt raar :'D Ik was echt gaan lachen denk ik! xD


    ars moriendi

    Je bent ook wel een beetje duivels... Geef maar toe.


    Where there is a sea there are pirates...

    'Sir, have you taken your medication?'


    No growth of the heart is ever a waste

    Kon je pinnen bij em'?


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    C18 schreef:
    'Sir, have you taken your medication?'


    Shoganai i ne~

    Zijn je ogen dan zo eng? :'D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Captain schreef:
    Je bent ook wel een beetje duivels... Geef maar toe.


    Een beetje ... Maar het was gewoon fucking vreemd man, én eng. Ik voelde me bijna echt een heks erdoor zoals 'ie tekeer ging. (no_chears)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.