• De stelling van vandaag luidt:
    Je zelfbeeld heeft veel te maken met hoe je je uiterlijk ziet

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Let the Night embrace you

    jup, zoals Sincity als zei, als iedereen je lelijk vind ga je de moeite niet nemen om er goed uit te zien, ik heb zelf dat als ik een leuke jongen wil 'imponeren' (nouja, oke, dat dan niet want ze vinden me toch nooit leuk xD), maar dan kleed ik me wel anders, alleen om te horen van hem dat ik er wel goed uitzie. ik weet dat het kansloos is, maar goed x)


    Why should we give people second chances when there are people waiting for their first?

    Ja, in mijn geval toch


    Stop wishing, Start doing..

    Cake schreef:
    Misschien toch wel een beetje, al noemen 10 mensen je knap, en één iemand noemt je lelijk, daar gaat je goede zelfbeeld omdat één iemand iets anders vind, en dat hakt er in


    I love you Irem

    In de meeste gevallen wel.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Hier ga ik sowieso mee akkoord


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    KirstenSnaps schreef:
    Hmm ik weet niet zo goed hoe ik het eens moet zijn met deze stelling. Ja 'hoe', dat lees je goed :Y). Als je tevreden bent met je zelfbeeld, dus als je je gewoon goed voelt over jezelf.. dan boeit het je niet meer hoe je eruit ziet. Dan hou je je daar niet meer mee bezig omdat je gewoon weet dat dat geen meerwaarde heeft.

    Mensen die veel met hun uiterlijk bezig zijn (op een negatieve manier) zijn vaak niets meer dan een lege huls, omdat ze niet naar binnen keren en niet werken aan hun persoonlijke issues.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Gedeeltelijk wel, maar je zelfbeeld is meer dan alleen je uiterlijk.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Prosecco schreef:
    Ja, ik denk het wel. Vrijwel iedereen maakt zich meer zorgen om zijn uiterlijk dan om zijn innerlijk. En als iemand zegt 'ik ben lelijk!', dan bedoelen ze meestal niet vanbinnen.


    Only losers can act the way you do

    KirstenSnaps schreef:
    Hmm ik weet niet zo goed hoe ik het eens moet zijn met deze stelling. Ja 'hoe', dat lees je goed :Y). Als je tevreden bent met je zelfbeeld, dus als je je gewoon goed voelt over jezelf.. dan boeit het je niet meer hoe je eruit ziet. Dan hou je je daar niet meer mee bezig omdat je gewoon weet dat dat geen meerwaarde heeft.

    Mensen die veel met hun uiterlijk bezig zijn (op een negatieve manier) zijn vaak niets meer dan een lege huls, omdat ze niet naar binnen keren en niet werken aan hun persoonlijke issues.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ja, hier ben ik het mee eens.


    wth.

    Eens. Als jij vind dat je er mooi uitziet, dan voel je je veel beter dan dat je er niet uitziet. En dat is wat je zelfbeeld is: je goed voelen over jezelf. En daarom denk ik dat je uiterlijk wel een meerwaarde heeft voor je zelfbeeld.


    To live would be an awfully big adventure

    Eens. Ik ben niet tevreden met mezelf en heb een hekel aan mijn uiterlijk.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    GeniusFerb schreef:
    Oneens, Je zelfbeeld is hoe je je van binnen voelt. Dus een emotie!
    Je uiterlijk staat daar los van ja als je huilt loopt je mascara uit maar dat heeft niets met je zelfbeeld te maken.


    -

    Prosecco schreef:
    Ja, ik denk het wel. Vrijwel iedereen maakt zich meer zorgen om zijn uiterlijk dan om zijn innerlijk. En als iemand zegt 'ik ben lelijk!', dan bedoelen ze meestal niet vanbinnen.


    SALVATORE BROTHERS - because two hot guys are better than one

    SinCity schreef:
    Jup, als je jezelf stom vind, ga je denken "Ach, Ik ben het toch niet waard om er verzorgt en netjes uit te zien" En dan verzorg je jezelf minder ;D

    Ja, precies, ;p


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean