• Lacy Meade beleeft op 11 september 2001 een ramp die ze nooit zal vergeten. Niemand kan zich voorstellen wat er binnen in Worl Trade center plaats vind. Mensen plegen zelfmoord,springen uit het raam en vermoorden elkaar. Lacy moet zien te overleven in de grootste ramp van de eeuw.

    Beleef het verhaal door de ogen van een tiener.


    Ik zoek dus een titel voor dit verhaal. Voor degen wie het nog niet duidelijk heeft het gaat over World Trade Center op 11-09-01 de grote ramp dus. En ik spot niet met het verleden maar het lijkt me gewoon heel spannend om er een verhaal over te schrijven.

    911 :)


    Shoganai i ne~

    Destroying panic?


    Believe in yourself, change the world.

    SuckerPunch schreef:
    911 :)

    die is gaaf!

    Wacht.
    Mensen vermoorden elkaar in het WTC terwijl dat ding in brand/op instorten staat? O__O Of lees ik het nu verkeerd?


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    Wacht.
    Mensen vermoorden elkaar in het WTC terwijl dat ding in brand/op instorten staat? O__O Of lees ik het nu verkeerd?

    Nee ik denk dat er wel zoiets is gebeurd. het is maar een voorstelling. Mensen vermoorden elkaar wel eens tijdens rampen.

    Gewoon iets van

    WTC 9'11'01


    Not all those who wander are lost.

    Ik ga het sowieso lezen, ookal lees ik normaal alleen Bieber stories. (:


    To infinity and beyond •

    911 is mooi. Of eh.. iets met 'The day..'


    It's time to be happy again.

    wat hierboven gezegd wordt, wil je het melden als hij online staat?


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Nine Eleven.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Prongs schreef:
    Nine Eleven.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    911, The worst day of My life.


    Firm believer of all that is magic