• Body for rent

    Yenna is zeventien jaar en woont samen met haar broer Roy in een kleine flat, in een van de achterwijken van een grote stad. Overleven lijkt daar makkelijk, maar wordt snel onderschat door mensen. Zij weten dat als geen ander en doen daarom ieder wat zij kunnen, om staande te blijven in de chaos die hun leven probeert te bepalen.



    Deel 1




    16+
    Erotiek
    Drama

    [ bericht aangepast op 14 mei 2011 - 1:50 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Deel 2


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Deel 2 aaaaaah! -gaat snel lezen en kudoén en reactie geven-
    -vind dat anderen dat ook moeten doen-


    Life is hard and then we die

    Dankje. (bloos)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Deel 3


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik heb een abo, dus ga morgen eens lezen ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    NANCY GODVER, BAD GIRL. Elke keer als ik wil beginnen met schrijven, dan plaats jij een hoofdstuk of je begint een nieuw verhaal dus je leidt me af, en ik hou van je omdat je dat doet want je krijgt er iets voor terug en muh.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Lol, I'm sooorrry. En dan hou ik me nog wel zo in met allerlei kleine ideetjes die ik steeds heb. *O*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Deel 4
    Deel 5


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.