• Titel^^

    Weet er iemand wat ze daar zou nou zo leuk vinden ?
    Want ik snap hun niet echt niet meer


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Niks. Volgens mij doen ze het vaak onbewust en vinden ze zichzelf grappig of voelen ze zich machtig, zoiets.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Het gaat volgens mij niet om het 'leuk' vinden van pesten, maar om ervoor te zorgen dat er iemand zich slechter te doen voelen over zichzelf dan dat de pester voelt over zichzelf.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Vaak zijn pesters zelf ook gepest, dus het is een soort wraak, denk ik.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Anderson schreef:
    Het gaat volgens mij niet om het 'leuk' vinden van pesten, maar om ervoor te zorgen dat er iemand zich slechter te doen voelen over zichzelf dan dat de pester voelt over zichzelf.


    jup idd
    eigenlijk zijn de pesters nog minder zelfverzekerd dan degene die gepest wordt


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Om zichzelf beter te laten voelen door anderen te kleineren.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ze voelen zich beter door dat te doen.
    Hun ego gaat omhoog.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik heb niet het gevoel dat ik iemand ooit echt heb gepest. Maar ik plaagde wel veel, en ik was bot. Maar zo ben ik nu eenmaal.


    Me so good.

    Anderson schreef:
    Het gaat volgens mij niet om het 'leuk' vinden van pesten, maar om ervoor te zorgen dat er iemand zich slechter te doen voelen over zichzelf dan dat de pester voelt over zichzelf.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nou, d'r was eens een meisje. Ik moet haar niet, zij moet mij niet, allemaal gezellig. Maar ze zei dus dat ze haar leven een beetje leuker maakte door de onze te verpesten. Conclusie: haar leven suckt echt zwaar :'D

    [ bericht aangepast op 25 april 2011 - 21:27 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Anderson schreef:
    Het gaat volgens mij niet om het 'leuk' vinden van pesten, maar om ervoor te zorgen dat er iemand zich slechter te doen voelen over zichzelf dan dat de pester voelt over zichzelf.

    xSnoepjex schreef:
    Ik heb niet het gevoel dat ik iemand ooit echt heb gepest. Maar ik plaagde wel veel, en ik was bot. Maar zo ben ik nu eenmaal.

    Lol, oke dit is echt een antwoord op een hele andere vraag?

    OT: Ik heb geen idee, ik denk gewoon omdat ze zichzelf zo geweldig vinden, dat ze anderen maar even in de grond moeten trappen. Nog even lekker extra op die wonden drukken.

    Omdat ze macht willen hebben.


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    zei zelf worden gewoon gepest


    What is youre favo scary movie?

    ze proberen hun eigen problemen te vergeten.


    Believe in yourself, change the world.

    Meestal ook uit verveling.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42