• Godverkuttysufteringgrafzooi.
    Grrr ik haat mijn ouders.
    Het zit zo, ik ben 14 en aangezien binnenkort graspop is had ik gevraagd of ik erheen mocht samen met mijn vriendje (16). Mocht ik. Nu mag ik opeens niet meer, maar ik mag wel naar pinkpop. Alleen omdat graspop metal is en daar ''andere mensen'' zijn.
    Wattefuck serieus.
    Ik word gek hier.
    Oke dit moest er even uit.


    Rainbows on my staircase ~

    Ik vind dat je er nog te jong voor bent, dus 'k geef ze gelijk.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Loveless schreef:
    Haten vind ik eerlijk gezegd een groot woord, ze zijn gewoon bezorgd om je. Ik snap het wel dat ze het eng vinden, omdat daar ook veel ge'mosht (sp?) wordt enzo, maar ik snap ook wel dat je erg graag wilt gaan. Vraag anders nog een persoon boven de 18 mee? Dan zou je misschien wel mogen (:


    We accept the love we think we deserve.

    Peeta schreef:
    Lol, logisch.
    The kiddo's van tegenwoordig mogen toch meer dan ik vroeger mocht.

    En haten vind ik wel een erg groot woord voor je ouders.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hehe, heel veel mensen vinden het kennelijk logisch. Ik niet en wel om de volgende reden: omdat ze eerst toestemming gaven en daarna weer niet. Wees dan meteen consequent en zeg gewoon 'nee' ipv valse hoop in praten. Zulke streken zouden ervoor zorgen dat ik gewoon schijt had en was gegaan, omdat ze eerst 'ja' zeiden. Wees dan meteen duidelijk.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik mag alles van mijn mama omdat ze weet dat ik niet dom ben. :'D
    Niet dat jij dom bent ofzo, maar misschien zijn je ouders bang dat er iets gebeurt ofzo omdat je nog zo jong bent... Dat zou ik ook zijn hoor.


    Where there is a sea there are pirates...

    Toen ik vijftien was (vorig jaar dus) ben ik ook voor het eerst naar Graspop gegaan, maar dat was met mijn nonkel en het was maar voor één dag.
    De mensen zijn er inderdaad 'anders', maar veel liever, vriendelijker... dan op andere festivals. Toen wij stonden te wachten op Slayer zaten er mensen voor ons die snoepjes uithaalden en die hebben ons gewoon getrakteerd, zonder dat we ze kenden. Echt heel vriendelijk!
    Het enige waar je eigenlijk bang voor moet zijn, is een moshpit :'D

    Edit: en anders vraag je of je gewoon een dagje mag gaan? Doe ik ook weer dit jaar :Y)

    [ bericht aangepast op 4 juni 2011 - 18:57 ]


    Never run out of reasons to smile...

    Animale schreef:
    Je bent niet de enige met zo'n ouders hoor. Ze zijn gewoon bezorgd om je.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Dat heeft een vriendin van mij ook.
    Aangezien er bij graspop allemaal "enge" mensen zijn en de meerderheid aan drugs doet en al die dingen. Aan de ééne kant slaat het nergens op aan de andere kant ben je toch nog best jong enzo..


    Forever.

    Ik zie het verschil niet. Ik ben ook 14, al word ik op de tweede dag van Graspop 15, maar ik ga ook heen, met een andere vriendin. Daar zijn dan wel mensen die ik ook ken, maar mijn moeder gaat ook mee.

    Pinkpop, Graspop, ik vind het hetzelfde.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik mocht met mijn 14e zulke dingen ook niet en het is behoorlijk begrijpelijk. Ik ga wel naar Graspop en ik weet dat er inderdaad vrij vage figuren komen, uit ervaringen van vrienden en andere feesten. Sucks, maar je doet er niks aan. Ze bedoelen het voor je eigen veiligheid.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Synyster schreef:
    Ik zie het verschil niet. Ik ben ook 14, al word ik op de tweede dag van Graspop 15, maar ik ga ook heen, met een andere vriendin. Daar zijn dan wel mensen die ik ook ken, maar mijn moeder gaat ook mee.

    Pinkpop, Graspop, ik vind het hetzelfde.


    Das best uitzonderlijk hoor, jouw ouders zijn flex.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik ben 15 en mag ook niet naar graspop dus ik begrijp hoe kut het is.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Sommige ouders zijn gewoon kut, ik mag laatste tijd ook gewoon GEEN MOER MEER!

    lol, sorry hoor, maar wees blij dat je naar Pinkpop mag op je 14e. =P


    ars moriendi