• Godverkuttysufteringgrafzooi.
    Grrr ik haat mijn ouders.
    Het zit zo, ik ben 14 en aangezien binnenkort graspop is had ik gevraagd of ik erheen mocht samen met mijn vriendje (16). Mocht ik. Nu mag ik opeens niet meer, maar ik mag wel naar pinkpop. Alleen omdat graspop metal is en daar ''andere mensen'' zijn.
    Wattefuck serieus.
    Ik word gek hier.
    Oke dit moest er even uit.


    Rainbows on my staircase ~

    Tja, sommige ouders zijn erg beschermend en dan zul je toch nog een jaartje moeten wachten. Of je ouders er van moeten overtuigen dat je samen met vriendje alles aan kunt en er niets ergs zal gebeuren. c:


    wth.

    Je bent niet de enige met zo'n ouders hoor. Ze zijn gewoon bezorgd om je.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Quixotic schreef:
    Tja, sommige ouders zijn erg beschermend en dan zul je toch nog een jaartje moeten wachten. Of je ouders er van moeten overtuigen dat je samen met vriendje alles aan kunt en er niets ergs zal gebeuren. c:

    Daarvoor heb je een leger nodig..


    Rainbows on my staircase ~

    Ik ken dat
    Ik mag ook bijna niks
    Ik schaam wel voor

    Quixotic schreef:
    Tja, sommige ouders zijn erg beschermend en dan zul je toch nog een jaartje moeten wachten. Of je ouders er van moeten overtuigen dat je samen met vriendje alles aan kunt en er niets ergs zal gebeuren. c:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    je ouders zijn gewoon een beetje overbeschermend, ik denk dat iedereen dat fenomeen wel kent, maar als het een troost mag wezen ik wou ook doograag naar graspop en ik mag ook niet gaan.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik mocht toen ik twaalf was naar Iron Maiden omdat mijn 2 ooms ook meegingen. Misschien kun je proberen een (nog) ouder persoon dan je vriendje mee te krijgen?


    Caution first, always.

    ik ben bijna 14 en ik mag helemaal niet naar een concert ofzo maar als het metal is met "bepaalde" mensen zou ik je ouders wel snappen en je bent pas 14 dus je hoeft tog niet perse naar een concert ?


    Shoganai i ne~

    Je moet gewoon zeggen dat het wel goed komt en als er wat is datje dan belt of dat je belt als je er bent en als je weer naar huis gaat dan wweten je ouders wanneer je ze je ongeveer thuis moeten schatten.
    ik ben 13 en ik mocht eerst ook niet alleen met en vriendin naar het strand maar door goede afsprakn te maken en er geen misbruik van te maken mag ik nu al een stuk meer(:


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Mijn ouders zijn duizend keer erger!
    Als ik zou vragen om naar om het even welk festival te gaan zouden ze flippen!
    Mag amper naar de stad met vrienden.
    Ik mag echt nix, in vergelijking met mij heb jij het geweldig.


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Wees blij dat je toch naar pinkpop (of was het nou graspop) mag, ik mag nergens heen.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Haten vind ik eerlijk gezegd een groot woord, ze zijn gewoon bezorgd om je. Ik snap het wel dat ze het eng vinden, omdat daar ook veel ge'mosht (sp?) wordt enzo, maar ik snap ook wel dat je erg graag wilt gaan. Vraag anders nog een persoon boven de 18 mee? Dan zou je misschien wel mogen (:

    Lol, logisch.
    The kiddo's van tegenwoordig mogen toch meer dan ik vroeger mocht.


    SLOAN.

    Loveless schreef:
    Haten vind ik eerlijk gezegd een groot woord, ze zijn gewoon bezorgd om je. Ik snap het wel dat ze het eng vinden, omdat daar ook veel ge'mosht (sp?) wordt enzo, maar ik snap ook wel dat je erg graag wilt gaan. Vraag anders nog een persoon boven de 18 mee? Dan zou je misschien wel mogen (:


    Mee eens. Mijn broertje is ook 14 en mag dat soort dingen ook niet. Ik vind je eerlijk gezegd ook wel beetje jong.


    To infinity and beyond •

    Aah.. Dat is echt balen, maar ik snap wel dat ze niet willen dat je gaat omdat ze vinden dat je misschien te jong bent, maar... best een domper dat ze eerst ja zeggen den dan nee! Da's echt doodmaken met een blije mus.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 14:56 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes