• de hele mik mak. Ik erger me er zo aan, als ik scheer groeit alles binnen een dag of twee terug. Als ik het Epileer, met zo'n lady dinges doet het verotte pijn, ben er dan wel langer vanaf maar ja. En waxen durf ik niet :')
    Wie kent dit probleem en wat gebruik jij het liefst?
    (joehoe)

    [ bericht aangepast op 25 april 2011 - 19:52 ]


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Veet deed ik in het begin.
    Je benen BLIJVEN muffen, wat voor crème je er erna ook opdoet.
    Bovendien, vanaf je je begint te scheren, werkt die Veetcrème niet meer, het gaat er niet meer af.
    Als het brandt, wilt het zeggen dat het er te lang op is. [;


    Has no one told you she's not breathing?

    Waxen, epileren en scheren. Ik doe het allemaal :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    BlueElephant schreef:
    Scheren is het snelst, maar het komt supersnel terug.
    Waxen is mooier en blijft langer weg, maar dan moet je het laten groeien zodat het lang genoeg is, want anders trek je ze niet mee.

    Ja dat is ook wel zo, en indd ik ergen me daar best aan het is ook zo bij epileren moet je het ook laten groeien voor je het kan weghalen, is ook niet echt 'sexy' naast je vriend liggen met van die bossen op je benen :')


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    ik scheer maar wil een keer wax weet aleen niet waar te halen

    Ik scheer niet. ik wax niet ik epileer niet ik heb een speciaal dingetje dat je over je been in rondjes moet draaien en al je haren zijn weg en ze blijven anderhalve maand weg. Ik probeer wel een foto ervan te maken

    Harsen?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Harsen?

    = Waxen.
    @ tomismijn: Ik heb zo'n apparaat (cat)


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik gebruikte eerst van die harsstrips, maar na een half been lag ik dan op de grond te creperen, en bij mijn oksels werkte het niet eens.
    Toen heb ik van die crème gebruikt. Maar die vind ik eigenlijk eng, omdat er zoveel van die chemische spulletjes in zitten.
    En nu scheer ik me. Het groeit wel heel snel terug, maar ik vind het toch prettiger dan die andere opties.

    Alleen vlak voor ik op vakantie ga, dan gebruik ik van die harsstrips, zodat de haartjes wat langer weg blijven, omdat ik me op vakantie vaak niet kan scheren...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik epileer meestal, maar als ik haast heb scheer ik. Epileren doet minder pijn als je eerst ijsklontjes op been doet ^^

    Fragile schreef:
    Ik epileer meestal, maar als ik haast heb scheer ik. Epileren doet minder pijn als je eerst ijsklontjes op been doet ^^

    *zucht* Moet ik HELEMAAL naar de keuken lopen .. hahaha. Ik ben lui hoor, haha. Moet ik ook maar eens proberen dan.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!