• Het nationale voetbalteam van Spanje zit met een groot probleem. Ze komen één man tekort opeen volledig team te hebben. Als het team binnen de drie dagen geen nieuw teamlid vindt worden ze gediskwalificeerd. Ten einde raad trekt Xavi Hernàndez op de avond voor de deadline naar het Camp Nou. Daar ontdekt hij een meisje van rond de tweeëntwintig jaar oud. Ze is een echt voetbaltalent en Xavi vind er niets beter op om haar mee te nemen naar de leiders van de FIFA. Onder veel gediscussieer met iedereen die deelneemt aan het Wereld Kampioenschap van 2010 mag het meisje deelnemen. “Rosalie Diarté” wordt direct razend populair. De aller eerste vrouw die deelneemt aan het WK! Maar Rosalie is niet wie ze zegt dat ze is. Het vrouwelijke gezelschap van Spanje zit met zo’n groot probleem waarmee ze geconfronteerd wordt tijdens het WK. En onze Spanjaarden zijn zeker van plan om achter haar geheimen te komen.

    “Dear Rosalie Diarté, you are a girl and you just can’t play football.”
    “Dear Cristiano Ronaldo, you are a loser and you just can’t win.. Greets, me and my Roja army.”


    Rollen:
    - Toekomstige beste vriendin Rosalie Lionel
    - Toekomstige (scheinheilige) beste vriendin Rosalie Megalomania
    - WAG's Spanje: 4 Spanjaard David Villa - Afica Jesús Navas - 4xFabregas Cesc Fabregas - Lionel Carles Puyol
    - WAG's Brazilië: 2 Spanjaard Ricardo Kaká
    - WAG's Argentinië: 2 Lionel Lionel Messi - Lionel Gonzalo Higuain
    - WAG's Porugal: 1 Africa Simão Sabrosa
    - WAG's Nederland: 3 Megalomania Ibrahim Afellay - FabregasCesc Gregory van der Wiel
    - Grootste fan van Rosalie Spanjaard

    Informatie:
    Rol: Ik zou het echt heel erg fijn vinden als iemand de mannelijke rol ook zou invullen (:
    Volledige naam:
    Nationaliteit:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: Foto
    Werk/Studie:
    Relatie:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 27 april 2011 - 14:23 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Rol:WAG Gregory van der Wiel
    Volledige naam:Amina Rose van Bruggen
    Nationaliteit:Nederlandse
    Leeftijd:22 jaar
    Uiterlijk:


    Werk/Studie: Amina is kort geleden afgestuurd als visagiste. Ze werkt bij een vriendin van haar die een eigen beautystudio heeft. Amina wil later misschien wel voor haar zelf iets beginnen maar daar vind ze het nu nog een beetje te vroeg voor. Heel soms doet Amina in de zomer fotoshoots in bikini's. Dit is om de bikini's te promoten.
    Relatie:Gregory en Amina hebben elkaar onmoet tijdens de benefietwedstrijd voor Japan. Amina holp mee met de dag en die avond met de wedstrijd. Hun relatie is dus nog heel pril, maar toch kunnen ze nu al niet meer zonder elkaar.
    Extra:Amina heeft een klein diamantje op haar pols. Die staat als teken voor haar vroeg overleden zusje.

    [ bericht aangepast op 25 april 2011 - 21:39 ]


    ~

    Rol: Toekomstige beste vriendin Rosalie
    Volledige naam: Kyra Ann Amor
    Nationaliteit: Spaanse
    Leeftijd:21
    Uiterlijk:


    Werk/Studie: Geen werk, haar vader is heel rijk en geeft haar geld. Ze weet ook niet wat ze wilt worden.
    Relatie: Nee, ook geen behoefte aan. Liever single dan gebonden.
    Extra: Allergisch voor casewnoten. Dol op chocola. Te vaak hyper.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Rol: Toekomstige beste vriendin Rosalie
    Volledige naam: Caroline -Caro- Denice Gárcia
    Nationaliteit: Spaanse
    Leeftijd: 20
    Uiterlijk:


    Werk/Studie: Caroline werkt full-time in een groot Spaans warenhuis.
    Relatie: Caroline is al een tijdje single, maar heeft wel al talloze vriendjes gehad met dank aan haar aantrekkelijke uiterlijk en haar vermogen om zomaar verliefd te worden. Met geen van allen bleef ze echter langer dan een maand samen, dus heeft ze de liefde inmiddels afgezworen.
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 26 april 2011 - 19:23 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Rol: WAG Kaká
    Volledige naam: Olívia Elza dos Denetri
    Nationaliteit: Braziliaanse
    Leeftijd: 25
    Uiterlijk:


    Werk/Studie: Olívia werkt als kapster en heeft een eigen salon, verder doet ze af en toe modellenwerk en staat af en toe op de cover van een Braziliaans tijdschrift.
    Relatie: Olívia heeft Ricardo leren kennen op een feest van haar vriendin, hij was er met vrienden maar eigenlijk had hij alleen maar oog voor haar. Ze wonen nu een jaar samen en hebben één hond; Django


    Extra: Olívia is een beetje een verwend nest, altijd het papaskindje geweest en altijd enig kind. Ze doet er alles aan om 'normaal' te worden.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Rol: WAG Nederland, Wesley Sneijder
    Volledige naam: Kim Noordveld
    Nationaliteit: Nederlandse
    Leeftijd: 24 jaar
    Uiterlijk: Een prachtige meid is Kim zeker weten. Iedereen kan zien dat ze een rasechte Nederlandse is. Ze heeft lang blond krullend haar wat altijd goed in model zit en goed verzorgd is. Ze loopt vaak in joggingbroeken rond met dan een hemdje erbij. Ze heeft volle lichtroze lippen die mooi kleuren bij haar glinsterende blauwe ogen. Ze is een erg klein meisje, maar valt absoluut op. Kim heeft een slank tot mager postuur en is erg lenig.
    Werk/Studie: Kim studeert tandheelkunde
    Relatie: Wesley en Kim kennen elkaar al heel lang. Kim's vader werkte bij de KNVB en regelde vaak belangrijke dingen rondom het Nederlandse elftal. Wesley viel gelijk als een blok voor Kim, terwijl het andersom toch nog wel wat tijd kostte.
    Extra: Kim heeft een kinderwens maar durft dit niet hardop uit te spreken.

    Rol: WAG Gonzalo "Pipita" Higuain
    Volledige naam: Valeria Alaya Marques
    Nationaliteit: Argentijnse
    Leeftijd: 20
    Uiterlijk:


    Werk/Studie: Valeria werkt momenteel niet, omdat ze dit jaar net haar studie geschiedenis heeft afgerond, maar ze solliciteert bij enkele musea.
    Relatie: Valeria en Gonzalo worden door buitenstaanders 'the perfect couple' genoemd. Ze zijn al sinds hun jeugd in Argentinië bij elkaar en Valeria heeft Gonzalo in zijn hele voetbalcarrière gesteund, ook al betekende dat dat ze haar familie en vrienden in Argentinië moest achterlaten én voor Real Madrid moest worden, terwijl ze eigenlijk Barça-fan was.
    Extra: Valeria supportert zowel FC Barcelona als Real Madrid, ook al vinden de fans en spelers van beide clubs maar onzin. Gonzalo vind het verder wel prima. Ook gaan Gonzalo en Valeria veel om met Lionel en zijn vriendin Sophia.

    [ bericht aangepast op 26 april 2011 - 19:43 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Rol: WAG Cesc Fàbregas
    Volledige naam: Rosalia Sanchez
    Nationaliteit: Spaans
    Leeftijd: 21 jaar.
    Uiterlijk:


    Werk/Studie: Afestudeerd als psychologe. Is sinds kort haar eigen praktijk opgestart.
    Relatie: Cesc en Rosalia zijn sinds kort samen. Ze leerden elkaar kennen toen Cesc haar bijna aanreed. Hij nam haar mee naar huis. Hij voelde zich zo schuldig, dat hij haar uit eten nam, bloemen stuurde. Uiteindelijk draaide het anders uit dan eerst verwacht en werden ze verliefd.
    Extra: Ze heeft een klein katje. Pitou.

    [ bericht aangepast op 26 april 2011 - 19:36 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Rol: WAG Carles Puyol
    Volledige naam: Jessica Victoria Leatitia
    Nationaliteit: Spaanse
    Leeftijd: 24
    Uiterlijk:


    Werk/Studie: Jessica is verpleegster in het ziekenhuis van Barcelona.
    Relatie: Jessica en Carles hebben pas sinds twee maanden een relatie, dus alles is nog vrij pril, maar ze zijn wel heel gelukkig samen.
    Extra: -


    Hope goes lost but never dies.

    Dankje voor de rol(flower)


    ~

    bedankt voor de rollen (flower)


    You don't know what you got until is gone

    Ik neem aan dat ik niet de rol heb als ik er niet bij sta?

    Nerazzurri schreef:
    Ik neem aan dat ik niet de rol heb als ik er niet bij sta?
    Ik had hem al een Elena beloofd, sorry.. :s


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Wil je er nog een voor argentinie?


    You don't know what you got until is gone

    Africa schreef:
    Wil je er nog een voor argentinie?
    Nee, liever Brazilië, maar ik heb Gonzalo Higuain bij het verkeerde land gezet :S (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Mourinho schreef:
    (...)Nee, liever Brazilië, maar ik heb Gonzalo Higuain bij het verkeerde land gezet :S (:

    oke komt eraan ;)


    You don't know what you got until is gone