• Normaal fluitte hij altijd vrolijk en maakte hij grapjes.
    En nu is dat eigenlijk niet meer zo.
    Ik hoor hem alleen maar hoesten =(

    Het gaat over mijn oom.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    aahhhh(flower)
    wat is er dan met je oom is hij ziek ofzo?


    Shoganai i ne~

    Ow, sterkte


    Firm believer of all that is magic

    Sterkte. (flower)


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Animale schreef:
    Sterkte. (flower)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Sterkte.


    Let it come and let it be

    Animale schreef:
    Sterkte. (flower)


    Zeewierig :D

    SuckerPunch schreef:
    aahhhh(flower)
    wat is er dan met je oom is hij ziek ofzo?

    Ja heel erg.
    Hij heeft longvlieskanker en gaat dood =(


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Als mensen weten of denken dat ze dood gaan is het vaak ontzettend moeilijk optimistisch te blijven. Daarnaast is kanker ook zo ontzettend slopend en energievretend dat het gewoon bijna onmogelijk is om nog normaal te leven als je al een tijdje ziek bent en het er niet echt beter op wordt. Ik snap dat dat heel moeilijk is voor jou, mijn vader heeft ook heel veel van die periodes gehad. Probeer hem op te vrolijken als hij daar behoefte aan heeft. Ik weet niet hoe lang hij al ziek is, maar misschien zit hij gewoon in een dipje en heeft hij geen behoefte aan vrolijk gedoe, dat kan ook nog.

    Heel veel sterkte.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Als mensen weten of denken dat ze dood gaan is het vaak ontzettend moeilijk optimistisch te blijven. Daarnaast is kanker ook zo ontzettend slopend en energievretend dat het gewoon bijna onmogelijk is om nog normaal te leven als je al een tijdje ziek bent en het er niet echt beter op wordt. Ik snap dat dat heel moeilijk is voor jou, mijn vader heeft ook heel veel van die periodes gehad. Probeer hem op te vrolijken als hij daar behoefte aan heeft. Ik weet niet hoe lang hij al ziek is, maar misschien zit hij gewoon in een dipje en heeft hij geen behoefte aan vrolijk gedoe, dat kan ook nog.

    Heel veel sterkte.


    Dankjewel. Ik snap jou wel. Maar hoe kan ik zelf vrolijk gaan doen als hij dat niet is? Het doet pijn hoor als ik hem zo zie en hoor...


    It's going to be difficult, but not impossible.