• Aaron Ramsey Lovestory. Jyllina woont met haar ouders op een Ranch, een half uurtje van Londen vandaan. Ze leert Aaron kennen en ze worden verliefd. Hij wil haar helpen haar droom te vervullen. Touren in Australië. Alleen er is één belangrijk ding dat hij nog niet van haar weet, wanneer hij hopeloos verliefd word.

    Ja, gare samenvatting. Ik wou nog niet te veel verklappen enzo ;x

    Rollen:
    BF Jyll ~ Walcott
    WAG's Arsenal ~ choicedown ~ Tuilla ~ Beckham


    Bezet:
    Fàbregas
    Nasri
    Wilshere

    Nodig:
    Rol
    Naam + Achternaam
    Leeftijd
    Uiterlijk + Foto
    Karakter in steekwoorden
    Hobby's
    Relatie
    Extra

    [ bericht aangepast op 1 mei 2011 - 19:09 ]


    No guts no glory.

    tessaahx schreef:
    Heb je nog mensen nodig?


    Ja, WAG's of je kan ook zelf iets verzinnen. Dan kijk ik wel of ik het kan gebruiken of niet.


    No guts no glory.

    Trevino schreef:
    (...)

    Vul maar in chica! ;D


    Ik doe t zo, ff mail checken. :]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Nicklas schreef:
    (...)

    Pfff. ¬¬
    Dan Bendtner of Wilshere.


    aww sorryknorrie.

    was de rol al aan t invullen, dus heb je reactie niet gezien..


    Everything you want comes after you stop looking for it

    Beckham schreef:
    (...)

    Ik doe t zo, ff mail checken. :]


    oké! je mail checken duurt bijna 24u man, niet een beetje lang? hahaha


    No guts no glory.

    Trevino schreef:
    (...)

    oké! je mail checken duurt bijna 24u man, niet een beetje lang? hahaha


    Ik vergeet dit soort dingen vaak man xd


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Beckham schreef:
    (...)

    Ik vergeet dit soort dingen vaak man xd


    Ja nou! Nu vergeet je het zo zeker weer? :')


    No guts no glory.

    Rol: WAG Samir Nasri
    Naam + Achternaam: Adèle Lefevre
    Leeftijd: 21
    Uiterlijk + Foto:


    Adèle heeft lang bruin haar en fel blauwe ogen. Haar haar golft tot ver over haar schouders en heeft een slag. In haar blauwe ogen zitten bruine spikkeltjes en ze heeft mooi geëpileerde wenkbrauwen. Ze heeft een klein wipneusje en mooie volle lippen. Als ze lacht komen er twee mooie witte rijen tanden tevoorschijn en vormen er kuiltjes in haar wangen. Ze heeft een mooi lichaam waar elke vrouw jaloers op kan zijn. Smalle taille, brede heupen en lange benen. Ze is zo'n 1,75 meter lang.
    Haar kledingstijl is makkelijk. Ze houd van effen jurkjes met laarzen eronder. Als het warm is loopt ze het liefst in een topje en een shortje. Ze draagt altijd make-up en altijd accessoires.
    Karakter: Spontaan, goede luisteraar, kan haar gevoelens verbergen, bitchie voor onbekenden, goede vriendin, sociaal.
    Hobby's: Dansen, zingen en acteren. Ze zit op de art-academy in Londen en ze wilt later actrice worden.
    Relatie: Ze kent Samir al vanaf de basisschool. Ze hadden toen helemaal niks met elkaar, maar dan echt niks! Op de middelbare zaten ze weer in dezelfde klas. Toen voelde Samir wel wat voor Adèle, maar Adèle niks voor hem. Toen Samir naar Engeland ging, voor zijn carrière, voelde ze toch degelijk wel iets voor hem, aangezien ze echt ging huilen toen hij wegging. Daarom is ze in Engeland gaan studeren, speciaal voor Samir.
    Extra: Ze wilt dolgraag kinderen, maar ze durft er niet over te beginnen met Samir, aangezien ze denkt dat hij het niet wilt in verband met zijn carrière.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Naam + Achternaam Maddy Naya Woodstock.
    Leeftijd 18.
    Uiterlijk + Foto


    Karakter in steekwoorden Koppig, egoïstisch, zegt wat ze denkt, harde denker en doorzetter, geloofd in het lot, nette praat, sociaal en verder een lief persoon.
    Hobby's Maddy houd van schilderen. In Engeland schildert ze vaak de gebouwen na omdat ze die prachtig vind en Maddy heeft een eigen paard waar ze graag buiten ritten mee maakt.
    Relatie Jack Wilshere. Ze heeft hem 2jaar terug leren kennen in een club. Jack was dronken en Maddy hielp hem naar de taxi maar Jack trok aan haar shirt en trok haar ook de taxi in. Maddy besloot om Jack bij zijn huis af te zetten tot dat het opeens begon te regenen en ze maar op de bank bleef slapen. De volgende dag vertelde Maddy alles aan Jack en schoten ze allebei in de lach. Om het goed te maken bood Jack een etentje voor twee aan met kaarslicht, en toen begon alles.
    Extra Maddy heeft op haar heup een tattoo met Rosalie in sierlijke letter. Rosalie is haar gehandicapte zusje waar ze veel voor zorgt.

    - Ik ga zo slapen en vul morgen ook Nick in. :')

    [ bericht aangepast op 30 april 2011 - 15:08 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Rol: BFF <3
    Naam + Achternaam: Samira Valentiné Stryks
    Leeftijd : 19
    Uiterlijk + Foto:


    Karakter in steekwoorden: Bitchy, Melig
    Hobby's: Dansen, Melig zijn
    Relatie: met Ibrahim Afellay
    Extra: -


    Firm believer of all that is magic

    GeniusFerb schreef:
    Rol: BFF <3
    Relatie: met Ibrahim Afellay


    Als BF kan je geen relatie hebben met een voetballer. Als je de rol van een WAG wil moet hij ook wel van Arsenal zijn (;


    No guts no glory.

    HET VERHAAL.


    No guts no glory.

    Mag ik nog een WAG invullen?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Mourinho schreef:
    Mag ik nog een WAG invullen?


    Ja natuurlijk! :Y)


    No guts no glory.

    Rol: Vriendin Nicklas Bendtner
    Naam + Achternaam: Brooke Diarté
    Leeftijd: 21
    Uiterlijk + Foto:


    Karakter in steekwoorden: Brooke is een grapjas, doorzetter en zeer sportief. Ze is zeer sociaal en ze geeft de voorkeur aan een lelijke waarheid, dan een mooie leugen..
    Hobby's: Brooke is een professioneel kunstschaatser. Voor haar relatie met Nicklas deed ze ieder jaar Europees en Wereldkampioenschappen die ze bijna iedere keer won. Vanaf haar relatie met Nick verwaterde haar interesse voor kunstschaatsen en op haar zeventiende stopte ze volledig. Ze wordt nog steeds vaak op straat aangesproken door haar bekendheid. Nu is ze een trouwe die-hard Arsenalfan. Ze is bij iedere wedstrijd om haar vriendje en beste vrienden aan te moedigen en ze is ook vaak aanwezig tijdens trainingen
    Relatie: Brooke leerde Nicklas op haar veertiende kennen toen hij al zeventien was. Ze leerde elkaar in de sportwinkel kennen waar Brooke's vader werkte. Brooke was gefascineerd door zijn droom om voetballer te worden en zo begon het. Ze gingen vaak in weekends naar het park om samen te voetballen en Nick kwam vaak met haar vader mee naar haar schaatswedstrijden. Een half jaar na hun eerste ontmoeting werden Nick en Brooke officieel een koppel. Toen Brooke's vader Lucas anderhalf jaar later stierf aan bloedkanker nam Nicklas Brooke onder zijn vleugels en ging ze bij hem wonen op zijn appartementje. Nu hebben ze samen een groter huis gekocht en een puppy genaamd Dennis.
    Extra: Brooke heeft een Spaans-Britse afkomst maar heeft tot haar dertiende in Denemarken gewoont. Daarna is ze naar Londen verhuisd. Brooke heeft geen ouders meer. Brooke's moeder Olivia stierf op jonge leeftijd toen Brooke amper zes was en haar vader stierf drie dagen na haar zestiende verjaardag.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Iemand nog BF? (krul)


    No guts no glory.