• Eerst dacht ik dat het over Caitlin of over Jasmin ging. Maar dat lijkt me sterk. Drn dacht ik dat het over Selena ging. Maar mijn vriendin zegt dat elke bieberfan zijn latin girl is.

    Wat denken juillie?

    Broach schreef:
    Omg dude, hij heeft ze niet allemaal zelf geschreven. En hij valt op meisjes met een mooie lach en veel humor. Punt.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Broach schreef:
    Omg dude, hij heeft ze niet allemaal zelf geschreven. En hij valt op meisjes met een mooie lach en veel humor. Punt.


    en dan hoef je niet zo arrogant te gaan doen.

    Devonne schreef:
    Ik denk Selena dan, want Selena haar vader is volgensmij van Mexicaanse/Spaanse of Portugese afkomst?


    Zoals ik al zei: Het kan geen Selena zijn,toen had hij geen eens met d'r.


    I´m nothing special.

    Calm schreef:
    Over niemand? hij schrijft ook gewoon liedjes..

    Idd.


    -

    Broach schreef:
    Omg dude, hij heeft ze niet allemaal zelf geschreven. En hij valt op meisjes met een mooie lach en veel humor. Punt.


    My biggest fear is oblivion.

    volgens mij is het net zoals bij one time... het liedje is gewoon voor ieder meisje! punt.


    My biggest fear is oblivion.

    een ene Shanez ofso iets d8 ik een ex van JB zelf


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    raplove schreef:
    (...)

    justin valt op meisjes van latinse afkomst.

    -voelt zich trots over halve afkomst-


    wow, heeft ie dat ook specifiek gezegd? ik dacht; ''alle meisjes maar ik val vooral op bruinharigen'' ofzo. gheghe.


    Before you start pointing, make sure your hands are clean. - Bob Marley

    Aylantis schreef:
    (...)

    wow, heeft ie dat ook specifiek gezegd? ik dacht; ''alle meisjes maar ik val vooral op bruinharigen'' ofzo. gheghe.


    ja dat heeft hij gezegt. in een of andere interview.

    Mijn Bff die een latina is deeuh

    het gaat over mij. (joehoe)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Het gaan over geen van beide. Ik heb een blog gelezen van iemand en die was zo'n persoon die precies wist wanneer er iemand liegt. Het gaat over een meisje die Shanaz heet. Hij heeft haar ontmoet op het strand in de bahama's toen hij daar was met de Beadles familie.


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming

    Complained schreef:
    Het gaan over geen van beide. Ik heb een blog gelezen van iemand en die was zo'n persoon die precies wist wanneer er iemand liegt. Het gaat over een meisje die Shanaz heet. Hij heeft haar ontmoet op het strand in de bahama's toen hij daar was met de Beadles familie.


    Thankyou_O_

    Het is Rebecca Black.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    raplove schreef:
    (...)

    Thankyou_O_


    You're welcome! Hier had ik 't vandaan.


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming