• oke ik weet gewoon ff niet meer wat ik er zelf van moet denken
    ik heb een vriend die ik alleen maar op msn spreek ook al zit ik bij hem in de klas. een tijd geleden had hij me gevraagd en heb ik hem afgewezen omdat ik hem alleen als vriend zie. ik had belooft om gewoon normaal tegen hem te doen en hem niet te negeren ofzo. Sinds dien praat ik veel met hem en nu ken ik hem beter. Meestal gaan de gesprekken nergens over. net voreg ik dus aan hem wat hij had gedaan op de camping. hij zij dus heel onverwachts; 'aan jou gedacht'. later zij hij dat het zijn vriend was. e daarna dat hij het zelf was. ik zit nu dus een beetje in shock achter de pc,.. xD
    ik heb geen idee wat ik er zelf van moet denken xD
    mr jh dat was dus een zeik verhaal maar hebben jullie suggesties of iets in die vorm? (A)

    Hmm oke,. dat was dus blijkbaar zijn vriend die ong een heel uur 8er zijn pc zat,..:8 xD
    x

    [ bericht aangepast op 24 april 2011 - 23:14 ]


    Only those who listen can hear

    Mhh..volgens mij vindt hij jou gewoon nog steeds leuk. Dat hij daarom zei dat het zijn vriend was maar toen toch niet.
    Spreek hem meer, leer hem nog veel beter kennen..En als je hem echt leuk gaat vinden, zou ik hem maar vragen.
    Veel succes!


    I will be.

    dat 'leren kennen' gaat al 4 maanden zo xD

    but thx ;3

    [ bericht aangepast op 24 april 2011 - 23:13 ]


    Only those who listen can hear