bluelist schreef: Volgens mij was het gewoon zo dat twee de groep verlieten, en dat Hayley enzo nog wel gewoon doorgingen. Maar weet het niet zeker hoor.
bluelist schreef: Volgens mij was het gewoon zo dat twee de groep verlieten, en dat Hayley enzo nog wel gewoon doorgingen. Maar weet het niet zeker hoor.
BlueElephant schreef: Ik dacht dat ze gingen stoppen nu Josh en dinges wegzijn?
Het zal alleszinds nooit meer hetzelfde zijn, want Josh schreef mee aan de teksten ...
Ze hebben nooit gezegd dat ze zouden stoppen, en ik denk dat je Zac bedoelt.
Erg dat Paramore blijkbaar echt alleen maar om hayley draait ...
BlueElephant schreef: Ik dacht dat ze gingen stoppen nu Josh en dinges wegzijn?
Het zal alleszinds nooit meer hetzelfde zijn, want Josh schreef mee aan de teksten ...
aaaw, hun teksten zijn juist zo leuk:(
wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder
@ Fornicate: Josh schreef mee aan de teksten, hoor. Zijn naam staat enorm veel bij de teksten.
En het zal nooit meer hetzelfde zijn, uit de blog is gebleken wat een bitch Hayley is dus...
BlueElephant schreef: @ Fornicate: Josh schreef mee aan de teksten, hoor. Zijn naam staat enorm veel bij de teksten.
En het zal nooit meer hetzelfde zijn, uit de blog is gebleken wat een bitch Hayley is dus...
Voor de tour hadden ze 2 vervangers. Op Twitter staan ze maar met 3 op de foto dus ik denk dat ze officieel met z'n drieën zijn en live gewoon 2 extra hebben.
Verder niet veel nieuws...
You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me