• Ik heb meerdere topics hier gezien waarin sommigen van jullie de nieuwste trends stom vinden en waarin "huppelkutjes" over een kam worden gescheerd. Ik wou dus even zeggen dat ik dat een beetje vreemd vind imean ik ben best een huppelkutje:
    -Ik flip wanneer mijn make-up niet goed zit.
    -Ga nooit zonder make-up de deur uit.
    -Doe mee aan trends.
    -Stijl altijd mijn haar

    maar dat betekend niet dat je meteen een bitch bent :3
    Ja dat wou ik even melden aangezien vele dat toch denken. Voel je niet aangesproken als jij dat niet zo vindt. Misschien vind je dit een onzin topic dat kan. xd. & nee ik heb geen laag zelfbeeld omdat ik mezelf een huppelkutje noem. Het is gewoon de waarheid.I guess
    Dus iemand nog zoiets te melden :3

    [ bericht aangepast op 24 april 2011 - 0:30 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Nee, want ik ben geen huppelkutje :'] Doe wel soms mee aan trends, maar alleen als ze me aanspreken :]
    Maarja, /care.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik flip niet als m'n make-up niet goed zit.
    Ik ga niet zonder make-up de deur uit.
    Ik stijl mijn haren ook.
    & ik doe mee met trends.

    Maar ik ben ABSOLUUT niet, zoals die bitches bij mij op school.


    To infinity and beyond •

    Het ligt gewoon totaal aan je karakter en niet aan je uiterlijk..(A)


    I will be.

    I really do not care ..Als je maar lekker jezelf bent, ik plak ook nooit een label op iemand on the way they look. I love it when people look their best ;)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Ik vind mezelf geen huppelkut maar inderdaad ik ga zelden of nooit zonder make-up buiten en het moet goed zitten. En ik geloof dat de meeste hun haren wel stijlen. ;D


    None but ourselves can free our minds.

    Ik denk dat het huppelkut zijn eigelijk meer aan je karakter ligt.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik denk dat ik er qua uiterlijk wel als een huppelkutje uitzie en ik word gek als mijn haar er niet uitziet of mijn make up...
    Ik noem mezelf voor de grap "bitch" en doe alsof ik een enorm overdreven groot ego heb...
    Maar ik denk niet dat ik echt innerlijk een huppelkutje ben want ik kan lachen met de iets waar velen een afkeer voor hebben, ik doe soms ranzige uitspraken waar mijn vriendinnen mee kunnen lachen dusjha :'D
    Ach...het boeit me eigenlijk niets wat anderen denken van me :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.