• Hey Quizletters!

    Ik ga een tekenwedstrijd openen, en deze keer heb ik wel toestemming gekregen van een mod :$

    Oké, als eerst heb ik nog 2 (ImTheWolf mocht ook nog :P) juryleden nodig.
    × zzzzenzy
    × OMYJBIEBER (reageert niet meer.)
    × Supposed (Supposed is blijkbaar niet meer actief op Quizlet.)
    × ImTheWolf
    Zeg het maar als je er een wil zijn, ik stuur je een vriendenverzoek als ik het goed vind, dan kunnen we over de tekeningen overleggen.

    Ik ga letten op:
    - Details;
    - Bouw (dus bij een kat bijvoorbeeld geen mega-hoofd of zo);
    - Orginaliteit.

    Ik begin bij 20 kandidaten, zeg het dus maar als je mee wil doen.
    1. noatje
    2. Levitate
    3. Onevoice
    4. Devilicious
    5. StarWind
    6. Smeagol / LizzyTennant
    7. Rinberry
    8. Endure
    9. Shizen / Tamashi
    10. Breakdancer
    11. gekkeNOOTJE
    12. MagicXwitcH
    13. Vluuv
    14. She
    15. Fantasyfull
    16. Sensei
    17. Tiame
    18. jegheter

    Ik geef een thema op als ik er 20 heb. Ik zet bijvoorbeeld neer: "Thema; dier.", dan maar je binnen één week een dier en upload je de foto of de link hier, met je naam erbij geschreven, zodat ik weet dat het van jou is.

    Na elk thema valt er 1 iemand af. Ik moet je tekening hier in het topic binnen één week hebben, zo niet, dan val je sowieso af, samen met de andere. Alleen uitstel met een goed excuus en de datum wanneer je het dan gaat inleveren. (Graag een link bij de tekening.)

    De prijs is:
    × Reclame op mijn profiel van een quiz/story/poll van jou voor een jaar lang.
    × Een maand lang heet ik : (jouw naam)s fan!

    Opdracht:
    Mythische wezens. Cyclopen, zeemeerminnen, etc.. Maak er wat moois van.


    http://www.quizlet.nl/stories/51054/tekeningen--tekenwedstrijd/
    Link voor een story met alle tekeningen tot nu toe. Is ook handig voor de jury, maar ook voor de deelnemers, want dan weten ze wat ze niet meer hoeven te tekenen. ;)

    WANT(ja,ja, nog een want :P) iets na tekenen is ook verboden.
    Dan lig je er dus ook uit :P

    Ja-ha, dus ik zou dit maar heel goed doorlezen want je ligt er hier zo uit (A)

    Duzzz...
    Suc7! ;D

    zzzzenzy


    De inschrijving is GESLOTEN.
    Niemand meld nog aan, dus waarom zou ik 'm nog open laten.



    En de winnaar is....

    LEVITATE!
    Gefeliciteerd, en ook gefeliciteerd Breakdancer en Tamashi dat jullie zo ver zijn gekomen. Levitate, mijn naam wordt een maand lang Levitate's fan en stuur mij maar een PB welke story of quiz jij als reclame van een jaar lang op mijn kanaal wil.

    Danku <3

    [ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 21:34 ]

    work in proces. Alleen ik moet nu even beneden blijven om op te passen terwijl mijn tekening en spul boven ligt... door de hele kamerxD
    1/4 A4 gevuld is de tussenstandxD


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    I'm home, ik moet maar eens snel gaan beginnen. Maar mag je gewoon alles tekenen als ik maar de kleur blauw gebruik?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Mijn inzending:


    Groter


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Leuk! Lijkt op Picachu ;P

    zzzzenzy schreef:
    Leuk! Lijkt op Picachu ;P

    Dat is de bedoeling ook ._.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Oops. x"]

    Mag ik misschien uitstel? Ik ben er al wel aan begonnen maar ik denk niet dat ik het af krijg. Ik kwam de 2de thuis van vakantie dus ik heb ook niet veel tijd gehad, maar 1 dag uitstel is al prima.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"


    tadaaaaaa
    de kleuren komen niet echt tot hun recht in het licht van de printer maar ik hoop dat het wel een beetje te zien is hoeveel werk ik erin gestoken heb ^-^ Details van de draak vallen een beetje weg, zoals de tanden en schubben.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Tamashi, is goed. Wanneer denk je dat je het dan gaat inleveren?
    StarWind, leuk! :D

    wow, maar 2 mensen deze keer?
    vluuv en breakdancer stellen me wel teleur... miss zijn zij op vakantie?


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    StarWind schreef:
    wow, maar 2 mensen deze keer?
    vluuv en breakdancer stellen me wel teleur... miss zijn zij op vakantie?

    Als ze dat zijn, hadden ze dat wel even mogen melden :d


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    zzzzenzy schreef:
    Tamashi, is goed. Wanneer denk je dat je het dan gaat inleveren?

    Umm.. vanavond, als dat lukt. En anders morgen, langer doe ik er niet over hoor ;)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Oké.

    Breakdancer & Vluuv liggen er dus uit. Jammer, maargoed.

    Tadam


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Sorry dat ik nog niet ingeleverd heb, maar had ff problemen thuis waar ik niet onderuit kon. Had geen tijd dus. Was een beetje persoonlijk. Als ik het nou vandaag nog inlever, is het dan ook goed? Sorry dat ik hier niet eerder mee kwam. My bad.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.