• de meeting van breda. Hij was zo geweldig.
    Het begon om 2 uue maar ik, sevda, dania en ellen waren er eerder. Dus wij kei druk zijn in de bruna. Want daar moesten we wachten want dat was ons verzamel punt.
    Toen kwamen we er achter dat er niemand platics bekertjes mee had, dus wij bekertjes gekregen bij de ah to go. Toen gingen we weer terug naar de bruna, toen kwamen marleen, lieke en nanaa. Toen moesten we nog alleen maar wachten op hung en robbert. Na 5 minuten wachten, kwam hung. Toen belde ik robbert en zei dat hij beter naar het park kon gaan. Dus daar kwamen we hem tegen. Toen gingen we picknicken en veel foto's maken. De foto's komen zondag want ik zit nu op de boot.
    Toen moest ellen weg en daarna dania.
    Toen waren opeens alle bekerjes op en moesten we uit de flessen drinken. Uiteindelijk heb ik 3 liter energie op. Toen kwam nikki, die kwam later want die moest werken.
    Toen moesten hung, marleen, nanaa en lieke naar huis toe en bleven ik, sevda, nikki en robbert over. Ik, nikki en sevda gingen eten bij de subway en robbert ging er gewoon bij zitten. Toen gingen we robbert weg brengen en daarna moesten ik en nikki naar huis.


    Dit is niet alles, maar het typt nogal moeilijk op deze telefoon, dus vul me maar aan


    "Ignite, my love. Ignite."

    Iwanna schreef:
    ohoh en we hebben propjes geshoten en ik en ellen hebben een boom geknuffeld

    Ik faalde met propjes schieten!
    En ik en Marleen hebben een Swirl gegeten x']


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ohja en we hebben onze stamboom op genoemt en we cola gespoten


    "Ignite, my love. Ignite."

    'Sarita, ik hou van je, maar je luistert echt klote muziek.' (duivel)

    Neeeeh Lieke, het was een twizzl!


    everything, in time

    haha en de wc waren goor


    "Ignite, my love. Ignite."

    PRESIDENT schreef:
    'Sarita, ik hou van je, maar je luistert echt klote muziek.' (duivel)

    Neeeeh Lieke, het was een twizzl!

    Niet O:

    En we hebben twee half-seksende mensen in het park gezien, dat trouwens een pedo-park is!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ohoh, en ik ben bij robbert op de rug gesprongen


    "Ignite, my love. Ignite."