• Hoe download je dat hartje voor aan je browser ook alweer? Hij is opeens weg.. (huil)


    heb 't gevonden,voor de mensen die het ook willen weten:

    Klik

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 21:51 ]


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    welk hartje?


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    We hear tits.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    GaGa4Life schreef:
    welk hartje?

    ZO'n hartje van de site, die je in je browser kunt zetten, zodat als je een leuk plaatje ziet, je
    m kunt hearten ofzo.. denk ik dan.
    Ik snap zelf ook nog niet veel van de site.. o.o


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ik weet niet, da theb ik nooit gesnapt. xd


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Het is toch gewoon sdat als je een leuk plaatje ziet en niet vergroot dat je vanzelf dat hartje ziet

    Dreft schreef:
    Het is toch gewoon sdat als je een leuk plaatje ziet en niet vergroot dat je vanzelf dat hartje ziet

    Ja, maar ik bedoel bijv. op google of op een andere site ofzo, dat je dat hartje in je browser hebt staan en overal en altijd kunt hearten


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Nosferatu schreef:
    (...)
    Ja, maar ik bedoel bijv. op google of op een andere site ofzo, dat je dat hartje in je browser hebt staan en overal en altijd kunt hearten

    o.O


    -

    Nosferatu schreef:
    (...)
    Ja, maar ik bedoel bijv. op google of op een andere site ofzo, dat je dat hartje in je browser hebt staan en overal en altijd kunt hearten

    Nee dat weet ik niet. Als je het weet vertel je het mij dan ook ?

    Ik snap er geen bál van..

    Dreft schreef:
    (...)
    Nee dat weet ik niet. Als je het weet vertel je het mij dan ook ?

    Ofcourse


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Er staat alleen een heel onduidelijke uitleg op Weheartit, hoe je dat hartje kunt gebruiken maar niet waar je het kunt vinden.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Hebbes!
    Weheartit.com/bookmarklet


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Daar wás ooit een keer een topic over. Het komt erop neer dat je een tumblr account moet hebben ofzo, iets instellen, magie hocuspocuf PAF en dan krijg je dat je overal kunt hearten :3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Maryland schreef:
    Daar wás ooit een keer een topic over. Het komt erop neer dat je een tumblr account moet hebben ofzo, iets instellen, magie hocuspocuf PAF en dan krijg je dat je overal kunt hearten :3

    Echt? ;o Woot, ik heb een Tumblr account maar geen idee waar ik dat kan instellen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    RESURGAM schreef:
    (...)
    Echt? ;o Woot, ik heb een Tumblr account maar geen idee waar ik dat kan instellen.

    Jea, I guess so. Ik weet het ook niet precies, maar volgens mij kwam het dus daarop neer..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42