• Jaaaaa, ik heb weer een nieuwe quiz in mijn Hoooft!

    het gaat I Will Find You! That's A Promise To Myself heten.

    een stukje waar deze serie over gaat.

    het gaat over Linda, ze is 19 Jaar en is een Politie agente, in deze maatschapij is dat heel erg gevaarlijk werk en heeft ze al eens een paar gevaarlijk situaties meegemaakt.
    ze wordt vaak gestalkt door onbekende personen en krijgt vaak dreig brieven wat mensen niet weten, maar dan op 1 dag wordt het gedreig werkelijk heid en wordt ze gegijzeld door 3 personen die losgeld vragen aan Duitsland.
    natuurlijk gaat dat niet makkelijk.
    als TH aan het zappen is op tv stoppen ze bij het nieuws, ze horen het van de politie agente en zien een foto, Bill blijkt het meisje te herkennen van heel vroeger maar weet het niet zeker, hij krijgt haar maar niet uit zijn hooft en regeld een zoekactie, op concerten vragen ze aan de fans om op te letten, en zelf zoeken ze naar haar.
    Waneer Linda Hoort van de gijzelaars dat haar ouders door hun vermoord zijn valt haar hoop in een diepe put en ziet ze het niet meer zitten, helemaal als ze erachter komt dat 1 van de gijzelaars haar zus is.
    komt TH haar optijd redden, of is haar lot net als die van haar Ouders?

    ik heb daarom een paar rollen nodig!

    ROLLEN;
    hoofdrol+ Gegijzelde Politie Agente 1 + Later Vriendin van Billyboy;

    [SEXBOMBillx3]

    geGijzelde politieagent 2+ later vriendin van Tommie;
    [youletmeROCK]

    gijzelaar 1;
    Gijzelaar 2;
    Zus van Hoofdrol + Gijzelaar 3;
    Vriendin van georg;
    Vriendin van Gustieee;
    [GUSTICOASTER]

    Politie Agente die met TH meezoekt naar haar gegijzelde Collega + Later Vriendin van Andreas;
    [KimCupCake]




    in het verhaal is de hoofdpersoon gewoon 19 dus blijf een beetje in die leeftijds graat! ongeveer rond de 17, 18, 19 ,20 jaar ofso

    Wat ik van jou wil weten is;

    Naam;
    Leeftijd;
    Karakter;
    Hobbie's;
    rol;
    Like;
    Dislike;
    piercing;
    Tattoo;
    Beroep;
    Waarom deze rol;
    Foto;
    Text;

    Veel Succes!

    XXX

    ps; Mensen bij de rol van zus hoofdpersoon+ Gijzelaar kiest, maak dan een bijpassende text erbij, geld ook voor Gijzelaar 1+ Vriendin van Tom en gijzelaar 3 EN GIJZELAARS ZIJN DE MENSEN DIE DE HOOFDPERSOON ONTVOEREN HEA.


    Ice-cream Rockt more than you x3

    gijzelaar+ vriendin tom

    Naam; Anouschka

    Leeftijd; 17

    Karakter; Verlegen, doorzetter, aardig, behulpzaam, slim en heeft respect voor anderen.

    Hobbie's; Uitgaan, leuke dingen met vrienden doen, gitaar spelen, muziek luisteren ^^

    Like; Boys, candy, chocolade ^^, dieren, shoppen, gewoon even helemaal alleen zijn zonder gezeur aan je kop en heel veel fun hebben.

    Dislike; School, arrogante mensen en muggen!

    piercing; Nopz

    Tattoo; Ook niet

    Beroep; uuh uuhh.. iets.

    Waarom deze rol; Omdat het me een leuke rol lijkt en ik graag in je verhaal wil mee doen

    Foto; in mijn FA :}

    Text;

    Ik zie niks om me heen en alles is zwart. Het enige wat ik voel is een ontzettende hoofdpijn. Waar ben ik gaat er in mijn hoofd om. Anouschka waar ben je in verzijlt. Een vel licht zie ik opeens en ik knijp mijn ogen dicht. In de kamer bevind zich nog iemand maar ik ken der niet. Ik staar voor me uit als de deur weer dicht word gedaan en ik sluit mijn ogen. Een traan loopt langs mijn wang. Alsjeblieft.. help mij.. help ons.. iemand..?


    ~

    Oooh oke is goed n_n
    hoop da ik een rol krijg,
    ieuw sportdag,medelijde!


    whahah, ik heb vandaag amper meegedaan aan die sportdag, ik zei dat ik misselijk was, dus mocht ik aan de kant blijven


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    whahah, ik heb vandaag amper meegedaan aan die sportdag, ik zei dat ik misselijk was, dus mocht ik aan de kant blijven

    ge had tog ete mee ? XD
    want een sportdag zonder ete is geen sportdag :')

    (...)
    ge had tog ete mee ? XD
    want een sportdag zonder ete is geen sportdag :')


    ik had twee zakken ships mee en me vriendin nog veel meer, maar ik deed alsof ik misselijk was


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Haja da is inderdaad een goei idee !! altij doen alsof ge misselijk bent :D

    Ik heb eventjes een klien einde aan mijnj tesktje gebreid, omdat ik gegijzled moest worden! xD Maareh als het niet goed is weet ik ook niet meer wat ik moet doen! :S


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Naam; Kim
    Rol: Vriendin Georg
    Leeftijd; 18 Jaar
    Karakter; Bitchy,Koppig,Brutaal,Ego
    Hobbie's; Petsen & Schelden
    Like; Rockmuziek,Schelden,pesten
    Dislike; Huppels
    piercing; Tong,navel
    Tattoo; Een ligend hondje op je onderug
    Beroep; Loopt stage bij tatoeageShop
    Foto; Kijk in mijn Fotoboek op Quizlet
    Text; Hoii,ik ben dus Kim en en 18 jaar oud en bijna 19 zelfs. Ik heb lichtblond haar,grijze ogen,lange benen en mensen vinden mij slank,té slank. Verder hou ik er van rockmuziek en punkmuziek en wat een ander daar van vind dat boeit me niet. Ik scheld echt vaak en ook om de domste dingen maarja ik scheld ook heel graag gewoon en ik laat altijd mijn mening horen of id enou goe dof slecht is en ehhm DOEI <333