Jaaaaa, ik heb weer een nieuwe quiz in mijn Hoooft!
het gaat I Will Find You! That's A Promise To Myself heten.
een stukje waar deze serie over gaat.
het gaat over Linda, ze is 19 Jaar en is een Politie agente, in deze maatschapij is dat heel erg gevaarlijk werk en heeft ze al eens een paar gevaarlijk situaties meegemaakt.
ze wordt vaak gestalkt door onbekende personen en krijgt vaak dreig brieven wat mensen niet weten, maar dan op 1 dag wordt het gedreig werkelijk heid en wordt ze gegijzeld door 3 personen die losgeld vragen aan Duitsland.
natuurlijk gaat dat niet makkelijk.
als TH aan het zappen is op tv stoppen ze bij het nieuws, ze horen het van de politie agente en zien een foto, Bill blijkt het meisje te herkennen van heel vroeger maar weet het niet zeker, hij krijgt haar maar niet uit zijn hooft en regeld een zoekactie, op concerten vragen ze aan de fans om op te letten, en zelf zoeken ze naar haar.
Waneer Linda Hoort van de gijzelaars dat haar ouders door hun vermoord zijn valt haar hoop in een diepe put en ziet ze het niet meer zitten, helemaal als ze erachter komt dat 1 van de gijzelaars haar zus is.
komt TH haar optijd redden, of is haar lot net als die van haar Ouders?
ik heb daarom een paar rollen nodig!
ROLLEN;
hoofdrol+ Gegijzelde Politie Agente 1 + Later Vriendin van Billyboy;[SEXBOMBillx3]
geGijzelde politieagent 2+ later vriendin van Tommie;[youletmeROCK]
gijzelaar 1;
Gijzelaar 2;
Zus van Hoofdrol + Gijzelaar 3;
Vriendin van georg;
Vriendin van Gustieee;[GUSTICOASTER]
Politie Agente die met TH meezoekt naar haar gegijzelde Collega + Later Vriendin van Andreas;[KimCupCake]
in het verhaal is de hoofdpersoon gewoon 19 dus blijf een beetje in die leeftijds graat! ongeveer rond de 17, 18, 19 ,20 jaar ofso
Wat ik van jou wil weten is;
Naam;
Leeftijd;
Karakter;
Hobbie's;
rol;
Like;
Dislike;
piercing;
Tattoo;
Beroep;
Waarom deze rol;
Foto;
Text;
Veel Succes!
XXX
ps; Mensen bij de rol van zus hoofdpersoon+ Gijzelaar kiest, maak dan een bijpassende text erbij, geld ook voor Gijzelaar 1+ Vriendin van Tom en gijzelaar 3 EN GIJZELAARS ZIJN DE MENSEN DIE DE HOOFDPERSOON ONTVOEREN HEA.
Ice-cream Rockt more than you x3