• Jaaaaa, ik heb weer een nieuwe quiz in mijn Hoooft!

    het gaat I Will Find You! That's A Promise To Myself heten.

    een stukje waar deze serie over gaat.

    het gaat over Linda, ze is 19 Jaar en is een Politie agente, in deze maatschapij is dat heel erg gevaarlijk werk en heeft ze al eens een paar gevaarlijk situaties meegemaakt.
    ze wordt vaak gestalkt door onbekende personen en krijgt vaak dreig brieven wat mensen niet weten, maar dan op 1 dag wordt het gedreig werkelijk heid en wordt ze gegijzeld door 3 personen die losgeld vragen aan Duitsland.
    natuurlijk gaat dat niet makkelijk.
    als TH aan het zappen is op tv stoppen ze bij het nieuws, ze horen het van de politie agente en zien een foto, Bill blijkt het meisje te herkennen van heel vroeger maar weet het niet zeker, hij krijgt haar maar niet uit zijn hooft en regeld een zoekactie, op concerten vragen ze aan de fans om op te letten, en zelf zoeken ze naar haar.
    Waneer Linda Hoort van de gijzelaars dat haar ouders door hun vermoord zijn valt haar hoop in een diepe put en ziet ze het niet meer zitten, helemaal als ze erachter komt dat 1 van de gijzelaars haar zus is.
    komt TH haar optijd redden, of is haar lot net als die van haar Ouders?

    ik heb daarom een paar rollen nodig!

    ROLLEN;
    hoofdrol+ Gegijzelde Politie Agente 1 + Later Vriendin van Billyboy;

    [SEXBOMBillx3]

    geGijzelde politieagent 2+ later vriendin van Tommie;
    [youletmeROCK]

    gijzelaar 1;
    Gijzelaar 2;
    Zus van Hoofdrol + Gijzelaar 3;
    Vriendin van georg;
    Vriendin van Gustieee;
    [GUSTICOASTER]

    Politie Agente die met TH meezoekt naar haar gegijzelde Collega + Later Vriendin van Andreas;
    [KimCupCake]




    in het verhaal is de hoofdpersoon gewoon 19 dus blijf een beetje in die leeftijds graat! ongeveer rond de 17, 18, 19 ,20 jaar ofso

    Wat ik van jou wil weten is;

    Naam;
    Leeftijd;
    Karakter;
    Hobbie's;
    rol;
    Like;
    Dislike;
    piercing;
    Tattoo;
    Beroep;
    Waarom deze rol;
    Foto;
    Text;

    Veel Succes!

    XXX

    ps; Mensen bij de rol van zus hoofdpersoon+ Gijzelaar kiest, maak dan een bijpassende text erbij, geld ook voor Gijzelaar 1+ Vriendin van Tom en gijzelaar 3 EN GIJZELAARS ZIJN DE MENSEN DIE DE HOOFDPERSOON ONTVOEREN HEA.


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Vriendin Tom 2!!!

    Naam; Michelle

    Leeftijd; 18?

    Karakter; Lief, Zelfverzekerd, Grappig, betrouwbaar, verlegen, altijd vrolijk

    Hobbie's; Zingen, Dansen, Acteren, Shoppen, Feesten.

    Like; Hello Kitty, Scene, Shoppen.

    Dislike; Regen.

    piercing; Snake bite

    Tattoo; Nergens

    Beroep; Styliste ofzo?

    Waarom deze rol; Omdat jij super schrijft!!!!! En ik hou van Tommi

    Foto; http://i229.photobucket.com/albums/ee197/cilla2_01/scenegirl-1.jpg

    Text;

    Heey Chickie!

    Ik ben dus Michelle, en ben al 18 jaar oud! Veel al he? Ik werk stage als styliste! Omdat ik super veel hou van mensen hun uiterlijk doen! En zelf ben ik ook enorm ijdel! Verder zijn mijn hobby's; Zingen, Dansen, Acteren en Shoppen! Ik heb 6 jaar lang op een toneel school gezeten, dus daarom vind ik acteren super! Je kan gewoon iemand anders zijn in plaats van elke dag jezelf. En ik heb 2 jaar op zingen gezeten, ik kon het wel hoor maar het is niet helemaal mijn ding. En shoppen en dansen, dat is gewoon waar iedereen van houd! Toch? Ik heb een piercing en dat is een snake bite! Mijn stijl is Scene, en als je dat niet accepteerd heb je lekker pech! Ik ben wie ik ben, en ik verander me niet voor jou! Ook vin ik dat niemand een dag zonder muziek kan! Want dan ben je gewoon langzaam aan het dood gaan x'D. Ik ga stoppen want het word wel een enorm lang lul-verhaal x'D

    Bubaai!

    vriendin Tom x)

    vriendin 2 van tom

    Naam;
    joyce
    Leeftijd;
    17
    Karakter;
    lief en spontaan.jaloers.grote mond en eigenwijs.
    Hobbie's;
    Shoppen.partys.
    Like;
    shoppen.partys.muziek.
    Dislike;
    Regen.spinnen
    piercing;
    Tongpiercing.Navelpiercing.
    Tattoo;
    Een zwarte roos op de heup.Sterretjes op de binnekant van de pols.
    Beroep;
    Geen vast werk.
    Waarom deze rol;
    Omdat het mij mega leuk lijkt =] en het heel lief zouw zijn.
    Foto;
    http://a77.ac-images.myspacecdn.com/images01/86/l_636e4baee84a74b0eab5c44bda184e54.jpg
    Text;
    Hééj mensen.Mijn naam is joyce en ik ben 17.Dees jaar moet ik nog 18 worden dus dat betekend dat ik bijna ben afgestudeerd en bijna mijn auto heb die ik ga krijgen voor mijn verjaardag.Er is totaal niets speciaals aan mijn leven en ga zoals elk meisje shoppen en naar partys.Mijn leven bestaat dan vooral uit muziek en mijn vrienden.ja tom kaulitz is 1 van mijn favouriete jongens die op de wereld rondlopen.maar ik ga nu!<3

    Naam;Lara

    Leeftijd;16

    Karakter;Bitchy,Spontaan,Lief,Soms sarcastich

    Hobbie's;Tekenen,Skaten,Bios

    Like;Shoppen,Tom,Friends,Bitchy zijn(xD)

    Dislike;Wespen,bijen,spinnen,Heilige boontjes

    piercing;Neuspiercing,In kraakbeen in oor

    Tattoo;Op onderrug,I love myself

    Beroep;Zit op school

    Waarom deze rol;Omdat Tom Coewlll is^^ en ik jou
    quiz wil proberen en ik weet zeker dat hij super wordt
    Foto;http://wallpapers.free-review.net/wallpapers/75/Jessica_Alba.jpg

    text;
    Heey ik ben Lara,Maar jij mag mij Laartje noemen!!
    Ik zit nog op school omdat ik nog 16 ben...Maar ik volg een opleiding voor kapper.Ik hou van gekke dingen maken met iemand zijn haar.
    Ik heb soms best een groot ego,en ben soms een bitch!!Ik kan ook soms een chagi mens.Maar dat moet je maar gwn accpeteren!!Ik voel me goed met wat ik ben.Maar ik ben niet altijd een bitch,Ik ben ook spntaan,en lief.Veder vind ik mijn vriendje Tom echt super lief,Ik hoor je denken :
    Tom?jah Tom kaulitz...Ach jah...Het is hoe het is.Veder doe ik aan hiphop en teken ik.Ik hou van mijn vrieden en Tom en natuurlijk van mezelf!!!maar ga Tommie bellen(K)

    doeii <3

    Vriendin Georg

    Naam; Kim

    Leeftijd; 18

    Karakter; lief brutaal koppig eigenwijs

    Hobbie's; Shoppen naar het strand gaan

    Like; shoppen en het strans

    Dislike; school en players

    piercing; in de tong

    Tattoo; geen

    Beroep; schoollier

    Waarom deze rol; ik lieft georg(ik ben KimxGeorg)

    Foto;http://i306.photobucket.com/albums/nn253/bambibabe69/Emo.jpg(deze moet je knippen en plakken)

    Text;

    Haai

    Ik ben dus Kim.
    Ik ben 18 jaartjes oud.Ik heb een piercing in me tong.Ik woon bij me ouders en me kleine broertje hij is egt een etter soms.Mensen vinden mij lief koppig eigenwijs en brutaal.Ik hou van shoppen naar het strand gaan en van ijsjes.Ik heb haat aan school zoals iedereen en ik haat players.ik moet gaan zie je later(K)

    -XxX- Kim

    Rol; vriendin Gustav

    Naam; Cynthia

    Leeftijd; 19

    Karakter; lief,aardig,verlegen

    Hobbie's; muziek,verhalen sgrijven

    Like; GUSTAV,kindjes,muziek

    Dislike; regen,huppels,wind

    piercing; een tongpiercing en wenkbrauwpiercing

    Tattoo; een roos op de arm

    Beroep; kinderverzorgster

    Waarom deze rol; 1. jij bent coewl, 2. omdat ik die wil

    Foto; http://img02.picoodle.com/img/img02/4/1/18/f_Girlgreeneym_55246a0.jpg

    Text;

    Hoooooooi.

    Ik ben Cynthia. Ik ben afgestudeerd en werk in een kinderdaverblijf. Dat wil zeggen dat ik een kinderverzorgster ben.
    Ik heb 1 tattoo; een roos op mijn arm. Dan heb ik ook nog een tong- en wenkbrauwpiercing.
    Ik heb een vriend, Gustav. Samen hebben we nog geen kinderen. Met de nadruk op die 'nog'.
    Ik hou van muziek en kindjes. Natuurlijk hou ik meer van Gustav dan die andere twee zaken tesamen.
    Heb een hekel aan wind,regen en huppels.
    Dat is het als je nog vragen hebt moet je ze maar stellen.
    Salaaaaaat.

    Je mag mijn tekstje altijd aanpassen en ik hoop dat ik hem krijg lieverd x)

    xx

    Ik wil graag gijzelaar en vriendin Tom!

    Naam; Say

    Leeftijd; 18

    Karakter; lief, aardig behulpzaam, en betrouwbaar voor wie dat ook voor mij is. Verder ben ik erg koppig, nieuwsgierig en eigenwijs!

    Hobby's; Muziek luisteren, gitaarspelen, tekenen, schrijven

    Like; Muziek, Gitaar, mijn vrienden, onweer, kletsen

    Dislike; Als het miezert, naakktslakken, muggen, mensen die mij niet acepteren

    piercing; Wenkbrouw en lip

    Tattoo; 3 sterretjes aan de binnenkant van mijn pols

    Beroep; Gitariste van een band

    Waarom deze rol; Lijkt me gewoon zo cool!!! Een keer aardig grote rol, want die krijg ik niet vaak.. =.=

    Foto; http://i139.photobucket.com/albums/q298/boricua_dianne34/Avril%20Lavigne/AvrilLavigne50.jpg

    Text;

    Hey ik ben Say!
    Ja, en tevens gitariste en songwriter van de band Unbelievable (OfVulZelfEenNaamIn). Jep, dat ben ik. Om inspiratie op te doen luister ik vaak muziek en ga ik regelmatig naar concerten. Als je aan mijn vrienden komt kom je aan mij, en dan ben je niet blij! Ik hou van onweer, daar voel ik me op de een of andere manier goed bij, hier heb ik ook een liedje over geschreven. Als je meer over mij wil weten vraag het me! Want ik moet weg, ik ga met Tom naar een concert. Tom? O ja dat had ik nog niet verteld.. Nou ik ben dus het vriendinnetje van Tom, de Tom Kaulitz. Maar ik moet nu echt weg! Waarom? ZE zoeken me.. Je wilt echt niet weten wie "ZE" zijn.. Ze willen me vinden...
    Xx Say


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Mijn info staat er =]

    Lieverd da zeggen ze toch altijd ?? xD

    En anders vriendin 2 van tom n_n
    die rol staat er nu pas blijkbaar,maar mijn info staat er al n_n

    Ik hoop dat ik de rol krijg lieverd!

    Mensen bij de rol van zus hoofdpersoon+ Gijzelaar kiest, maak dan een bijpassende text erbij, geld ook voor Gijzelaar 1+ Vriendin van Tom.


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Mensen bij de rol van zus hoofdpersoon+ Gijzelaar kiest, maak dan een bijpassende text erbij, geld ook voor Gijzelaar 1+ Vriendin van Tom.

    ik las net die laatste zin bij het textje van Say en ik begrijp dat je het zegt

    ik heb juist mijn gegevens aangepast =]