• Jaaaaa, ik heb weer een nieuwe quiz in mijn Hoooft!

het gaat I Will Find You! That's A Promise To Myself heten.

een stukje waar deze serie over gaat.

het gaat over Linda, ze is 19 Jaar en is een Politie agente, in deze maatschapij is dat heel erg gevaarlijk werk en heeft ze al eens een paar gevaarlijk situaties meegemaakt.
    ze wordt vaak gestalkt door onbekende personen en krijgt vaak dreig brieven wat mensen niet weten, maar dan op 1 dag wordt het gedreig werkelijk heid en wordt ze gegijzeld door 3 personen die losgeld vragen aan Duitsland.
    natuurlijk gaat dat niet makkelijk.
    als TH aan het zappen is op tv stoppen ze bij het nieuws, ze horen het van de politie agente en zien een foto, Bill blijkt het meisje te herkennen van heel vroeger maar weet het niet zeker, hij krijgt haar maar niet uit zijn hooft en regeld een zoekactie, op concerten vragen ze aan de fans om op te letten, en zelf zoeken ze naar haar.
    Waneer Linda Hoort van de gijzelaars dat haar ouders door hun vermoord zijn valt haar hoop in een diepe put en ziet ze het niet meer zitten, helemaal als ze erachter komt dat 1 van de gijzelaars haar zus is.
    komt TH haar optijd redden, of is haar lot net als die van haar Ouders?

ik heb daarom een paar rollen nodig!

ROLLEN;
    hoofdrol+ Gegijzelde Politie Agente 1 + Later Vriendin van Billyboy;

[SEXBOMBillx3]

geGijzelde politieagent 2+ later vriendin van Tommie;
    [youletmeROCK]

gijzelaar 1;
    Gijzelaar 2;
    Zus van Hoofdrol + Gijzelaar 3;
    Vriendin van georg;
    Vriendin van Gustieee;
    [GUSTICOASTER]

Politie Agente die met TH meezoekt naar haar gegijzelde Collega + Later Vriendin van Andreas;
    [KimCupCake]

in het verhaal is de hoofdpersoon gewoon 19 dus blijf een beetje in die leeftijds graat! ongeveer rond de 17, 18, 19 ,20 jaar ofso

Wat ik van jou wil weten is;

Naam;
    Leeftijd;
    Karakter;
    Hobbie's;
    rol;
    Like;
    Dislike;
    piercing;
    Tattoo;
    Beroep;
    Waarom deze rol;
    Foto;
    Text;

Veel Succes!

XXX

ps; Mensen bij de rol van zus hoofdpersoon+ Gijzelaar kiest, maak dan een bijpassende text erbij, geld ook voor Gijzelaar 1+ Vriendin van Tom en gijzelaar 3 EN GIJZELAARS ZIJN DE MENSEN DIE DE HOOFDPERSOON ONTVOEREN HEA.

Ice-cream Rockt more than you x3

Ik heb het aangepast hoor! ^^

Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

Als je btw zelf nog wat wil aanpassen vind ik het allemaal best! En als ik de rol niet krijg.. dan.. wil ik wel een andere rol! Doe dan maar gewoon degene die het meest geschikt is voor mij! x333

Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

Mensen bij de rol van zus hoofdpersoon+ Gijzelaar kiest, maak dan een bijpassende text erbij, geld ook voor Gijzelaar 1+ Vriendin van Tom.

Is die van mij dan goed geschreven? Want ik snap er niet echt wat je hiermee bedoeld :S

(...)

Is die van mij dan goed geschreven? Want ik snap er niet echt wat je hiermee bedoeld :S

kijk ik bedoel dus, dat je text wel een beetje klopt als je een gijzelaar bent, zet er iets in je tekstje over ofso, of zeg dat je die Linda die niet mag en dat er iets ergs gaat gebeuren zoiets

(...)

kijk ik bedoel dus, dat je text wel een beetje klopt als je een gijzelaar bent, zet er iets in je tekstje over ofso, of zeg dat je die Linda die niet mag en dat er iets ergs gaat gebeuren zoiets

oww... dus ze zijn meteen al vanaf ghet begin gegijzeld?? x]

(...)

oww... dus ze zijn meteen al vanaf ghet begin gegijzeld?? x]

in deel 1 of 2 wordt het ze al gegijzeld

Ik heb geen zin helemaal me tekstje te veranderen, want het duurde wel een tijdje voor ik het af had want ik probeerde iets orgineel te verzinnen x] Dus kan het dan wel als ik er Tom vriendin 2 van maak??

Ik heb geen zin helemaal me tekstje te veranderen, want het duurde wel een tijdje voor ik het af had want ik probeerde iets orgineel te verzinnen x] Dus kan het dan wel als ik er Tom vriendin 2 van maak??

Jupzzz

Wanneer worde de rollen verdeeld ? =]

Wanneer worde de rollen verdeeld ? =]

So denk ik, ben ff aan het wachten of er meer mensen zich aanmelden

Oh oke n_n

Ik denk erover na om Escape the Fate erbij te zetten, dus escape the fate + Tokio hotel verhaal, hmmm is wel koel

klinkt leuk ^^

klinkt leuk ^^

Jupz, maar ik denk dat ik morgen de rollen ga verdelen, ben nu een beetje moe en heb hoofdpijn van de ozo leuke sportdagxD

Oooh oke is goed n_n
    hoop da ik een rol krijg,
    ieuw sportdag,medelijde!