• Vanavond ga ik naar een feest in Rijen, mash up, misschien dat sommige het wel kennen. Maar, ik ben echt heel bang dat 't uit de hand gaat lopen.
    Kijk indrinken vind ik opzich niet zo'n probleem, maar nu hebben ze ook wiet gekocht, en ik ben zo bang dat het uit de hand gaat lopen.
    Voor de duidelijkheid: ik blow NIET mee, ik verafschuw wiet. Ik ben ook bang dat we worden gepakt en zo, ik vind het echt ongemakkelijk.

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 18:30 ]


    live the life you love

    Zolang jij niet blowd is er niks aan de hand.
    Als je het niet wild dan moet je het ook niet doen ;)
    Blowen kan geen kwaad opzich. sommige mensen kunnen er niet tegen en gaan kotsen maar voor de rest is het niet zo heel erg.


    Some angels have no wings.

    Vivere schreef:
    (...)

    Heel wijs. Want het is niet makkelijk om iemand die stronken (stoned & dronken) is mee te krijgen naar iets.


    Ik weet 't, ik ga ook eerder weg bij hen, ik hpoef daar echt niet bij te zijn. En er loopt kei veel politie, dus ik ben echt bang dat er iemand gaat komen en dat we gepakt worden, en dan mag ik nooit meer weg.


    live the life you love

    Nicholas schreef:
    (...)

    Ik weet 't, ik ga ook eerder weg bij hen, ik hpoef daar echt niet bij te zijn. En er loopt kei veel politie, dus ik ben echt bang dat er iemand gaat komen en dat we gepakt worden, en dan mag ik nooit meer weg.


    En dat heb je er niet voor over? je moet nu voor jezelf nagaan of je deze mash up wel of niet kan missen. Wel of niet, als je niet gaat, er komen wel meer mash up's, als je wel gaat, doe dan heel voorzichtig.


    Alleen maar tranen van geluk

    Nicholas schreef:
    (...)

    Ik weet 't, ik ga ook eerder weg bij hen, ik hpoef daar echt niet bij te zijn. En er loopt kei veel politie, dus ik ben echt bang dat er iemand gaat komen en dat we gepakt worden, en dan mag ik nooit meer weg.


    Heel slim. Maar je bent toch pas 14? Zijn die mensen waar je mee gaat ook 14? Of ouder?


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    (...)

    Heel slim. Maar je bent toch pas 14? Zijn die mensen waar je mee gaat ook 14? Of ouder?


    Die zijn al vijftien geworden, maar kijk 't is hen leven, ik bemoei me daar niet mee, ik wil 't alleen niet.


    live the life you love

    Als je het niet wild doe het gewoon niet :)
    En het is ook zeker niet aan te raden.


    Some angels have no wings.

    Marvolo schreef:
    (...)

    En dat heb je er niet voor over? je moet nu voor jezelf nagaan of je deze mash up wel of niet kan missen. Wel of niet, als je niet gaat, er komen wel meer mash up's, als je wel gaat, doe dan heel voorzichtig.


    Ik doe het echt niet, ik twijfel niet eens. Mijn vriendin en ik gaan weg als zij gaan blowen, wij hoeven daar echt niet bij te zijn!


    live the life you love

    Nicholas schreef:
    (...)

    Die zijn al vijftien geworden, maar kijk 't is hen leven, ik bemoei me daar niet mee, ik wil 't alleen niet.


    Ik snap dat ze willen gaan experimenteren, maar doe dat niet met zo'n feest.. als het fout gaat daar.. dan gaat het ook écht fout.


    To infinity and beyond •

    TheBoss schreef:
    Dat gaat wel goed. Wiet maakt je niet agressief, alleen stoned. Maar ik snap je probleem er tegen wel. Kan me voorstellen dat je je er niet prettig bij voelt.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Nicholas schreef:
    (...)

    Ik doe het echt niet, ik twijfel niet eens. Mijn vriendin en ik gaan weg als zij gaan blowen, wij hoeven daar echt niet bij te zijn!


    Dat is wel het slimste, dan kan je nergens de schuld van krijgen, en ben je weg voordat het echt uit de hand loopt.


    Alleen maar tranen van geluk

    Gewoon gaan en als het uit de hand loopt wegwezen (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Marvolo schreef:
    (...)

    Dat is wel het slimste, dan kan je nergens de schuld van krijgen, en ben je weg voordat het echt uit de hand loopt.


    Daarom!


    live the life you love

    Vivere schreef:
    (...)

    Ik snap dat ze willen gaan experimenteren, maar doe dat niet met zo'n feest.. als het fout gaat daar.. dan gaat het ook écht fout.


    Daarom, een meisje van mijn school was dus stronken en is afgevoerd naar het ziekenhuis.


    live the life you love

    Gewoon niet meeblowen en wel naar het feest gaan. Als het uit de hand loopt kun je altijd nog weggaan, zoiets zie je meestal wel van tevoren aankomen (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ruocco schreef:
    Gewoon niet meeblowen en wel naar het feest gaan. Als het uit de hand loopt kun je altijd nog weggaan, zoiets zie je meestal wel van tevoren aankomen (:


    To infinity and beyond •