• Vanavond ga ik naar een feest in Rijen, mash up, misschien dat sommige het wel kennen. Maar, ik ben echt heel bang dat 't uit de hand gaat lopen.
    Kijk indrinken vind ik opzich niet zo'n probleem, maar nu hebben ze ook wiet gekocht, en ik ben zo bang dat het uit de hand gaat lopen.
    Voor de duidelijkheid: ik blow NIET mee, ik verafschuw wiet. Ik ben ook bang dat we worden gepakt en zo, ik vind het echt ongemakkelijk.

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 18:30 ]


    live the life you love

    als ze beginnen raar te doen, ga dan gwn weg

    Dan ga je niet mee?


    Life is hard and then we die

    Dat gaat wel goed. Wiet maakt je niet agressief, alleen stoned. Maar ik snap je probleem er tegen wel. Kan me voorstellen dat je je er niet prettig bij voelt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Als je bang bent moet je niet gaan.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    OMYJBIEBER schreef:
    Als je bang bent moet je niet gaan.


    Maar het zijn mijn beste vriendinnen, maar een vriendin doet sowieso ook niet mee, dus dat is wel beter.


    live the life you love

    Nicholas schreef:
    (...)

    Maar het zijn mijn beste vriendinnen, maar een vriendin doet sowieso ook niet mee, dus dat is wel beter.

    Dan kan je met die vriendin altijd nog weggaan. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Nicholas schreef:
    (...)

    Maar het zijn mijn beste vriendinnen, maar een vriendin doet sowieso ook niet mee, dus dat is wel beter.

    Als jij je er niet prettig bij voelt , zou ik niet gaan -maar dat is mijn keuze-

    Ik ging ook met een aantal meiden op vakantie. We hadden voorgedronken en gingen toen naar een groepje jongens. Een vriendin - ik zelf ben 1.60 & nogal eh.. ja heel klein - en zij was zegmaar best groot en stevig. Zij had geblowd nadat ze had gedronken. Ik moest haar over een heel hoog hek heen krijgen.. want dus nogal mislukte. Even later hing ze kotsend over de wc en heeft ze daar de hele nacht gezeten.. Pas dus op!


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    Ik ging ook met een aantal meiden op vakantie. We hadden voorgedronken en gingen toen naar een groepje jongens. Een vriendin - ik zelf ben 1.60 & nogal eh.. ja heel klein - en zij was zegmaar best groot en stevig. Zij had geblowd nadat ze had gedronken. Ik moest haar over een heel hoog hek heen krijgen.. want dus nogal mislukte. Even later hing ze kotsend over de wc en heeft ze daar de hele nacht gezeten.. Pas dus op!


    Ja, ik ben denk dat ik ookmaar niet te veel ga drinken en zo..


    live the life you love

    PUKKELxDING schreef:
    Dan ga je niet mee?


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Je bent veertien?! O_O


    ars moriendi

    Heb nu ook maar vast met die ene vriendin afgesproken dat ik naar 't feest ga, als zij gaan blowen, we zijn beide bang.


    live the life you love

    Nicholas schreef:
    (...)

    Ja, ik ben denk dat ik ookmaar niet te veel ga drinken en zo..


    Heel wijs. Want het is niet makkelijk om iemand die stronken (stoned & dronken) is mee te krijgen naar iets.


    To infinity and beyond •

    Kuyt schreef:
    Je bent veertien?! O_O


    ja, daarom. Ik ben echt heel bang dat er politie komt en zo, maar ik ga niet mee doen, en we gaan eerder weg. Ik bedoel, drinken oké, maar blowen!??!?!


    live the life you love

    Leuke drugs verslaafde vriendinnen heb je dan 3:grapjeey

    En nee, ik zal ik jou was niet te veel drinken enzo, en ehm, niet dronken, stoned, verkracht of wat dan ook worden?
    Hihihi, als nog veel plezier vanavond!

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 18:55 ]


    Alleen maar tranen van geluk