• Ik vind het heel erg jammer dat er de laatste tijd weinig fans zijn op Quizlet. Justin Bieber neemt alles over ofzo!
    Dat laten wij toch zeker niet gebeuren?
    Weet er iemand iets waardoor Tokio Hotel meer op Quizlet komt?
    We kunnen er toch wel wat aan doen!
    Het is net alsof Tokio Hotel bijna niet meer bestaat op Quizlet.
    Komop laten we er wat aan gaan doen!


    Tokio Hotel (H)(H)(H)(H)

    ohja btw: als je geen fan bent zet dan ook geen haat reacties.

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 10:29 ]


    I Love You

    Dumbledore schreef:
    Nope, I don't like Tokio Hotel.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Genius schreef:
    TH fase is over.
    JB fase wordt ook al minder.
    Ben benieuwd naar de volgende (banana)

    ik denk dat daarna harry potter komt want die zie je nu heel veel 8D


    Shoganai i ne~

    Birthday schreef:
    Sorry, geen tokio hotel-fan hierzo.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    SuckerPunch schreef:
    (...)
    ik denk dat daarna harry potter komt want die zie je nu heel veel 8D

    Maar Harry Potter is geen hype, die gaan al 10 jaar mee of zo :') Die blijven zo ongeveer even populair, met af en toe vlak na een film wat meer populariteit.

    En tja, ik vind het ook wel spijtig dat Tokio Hotel minder aanwezig is op Quizlet, maar zoals de anderen al zeiden, Tokio Hotel was een rage, en nu is JB dat, binnenkort is dat weer iets anders.
    Maar Tokio Hotel bestaat nog altijd wel op Quizlet hoor, alleen minder groots. Er zijn nog meer dan genoeg story's, je mag altijd de mijne lezen :9~


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Iwanna schreef:
    Oké ik heb geen hekel aan Tokio hotel.
    Maar kom op zeg, leer er mee leven dat Tokio Hotel minder is op Q.
    Rages komen en gaan, en echte fans blijven altijd bestaan. Maar accepteer wel dat Tokio Hotel minder fans hebben dan vroeger. De wannabe's fans zijn weg en de echte blijven. Zo is het leven. Zo zal het blijven, hoe lullig het ook klinkt.
    Over 3 jaar is Justin Bieber ook allang weg.

    DIT IS BTW GEEN HAAT REACTIE


    Volledig mee eens.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik ben fan, al 4 jaar en ik blijf! Neh! ;D En alle niet-th-fans, hou jullie kop, ze vroeg toch om niet te reageren. TOKIO HOTEL RUUUULES ;D


    I changed.

    Dus je bent alleen fan van iets als je een TH fan bent?

    Persoonlijk vind ik het niet zo erg dat die hype wat overgewaaid is, dat hoort er gewoon bij. Er zijn nog steeds wel fans en ook nog steeds wel stories, ze zijn alleen niet zooo duidelijk aanwezig meer als bijvoorbeeld JB.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    lieve schat, rages komen en gaan , dus ook die van tokio hotel

    En wees blij.
    Die artiesten die ik leuk vind, zijn zowat helemaal geen story's over (:


    I solemny swear i am up to no good

    TomxMydrug schreef:
    Ik ben fan, al 4 jaar en ik blijf! Neh! ;D En alle niet-th-fans, hou jullie kop, ze vroeg toch om niet te reageren. TOKIO HOTEL RUUUULES ;D


    Nou eigenlijk zei ze dat ze geen haat reacties wou.
    Dus alle niet th fans mogen gewoon een reactie zetten (pirate)


    I solemny swear i am up to no good

    SuperJuniorM schreef:
    (...)

    Nou eigenlijk zei ze dat ze geen haat reacties wou.
    Dus alle niet th fans mogen gewoon een reactie zetten (pirate)


    Dat is ook waar, maar toch, is het niet zo leuk. :3


    I changed.

    Ik snap wat je wilt. Maar de TH hype is gewoon over, en die gaat niet zomaar terug komen door iets wat wij zouden doen.
    Zo erg is het toch ook niet, dan hebben andere artiesten ook een kans (en nu is dat Justin Bieber, en als jij hem niet leuk vindt, dan heb je pech, andere mensen vinden hem wel leuk).

    BTW, ik ben wél een TH fan. ;]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ben nog steeds een grote Tokio Hotel liefhebber alleen ze zijn wat minder populair nu en dat merk je.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Tokio Hotel <3


    Real music is hidden behind the notes

    Ik ga een voorspelling doen.
    Kijk. TH was een tijd geleden vet populair, MAAR, we horen niks meer van ze dus het sterft hier uit. Logisch.
    Nu is JB vet populair maar dat gaat ook afnemen en dan sterft het hier óók uit.
    Over een tijdje is er weer een nieuw jong talent met een leuk hoofd en dan is heel Q daar weer obsessed van, maar ook die sterft uit.
    Zo gaat dat met rages.
    En als TH ooit weer eens naar NL komt, dan denk ik dat het toch wel even voor opbloeit, vlak voor en na het concert. Zelfde met JB, zelfde met die nieuwe nog onbekende artiest. Zo gaat het altijd en zo zal 't altijd gaan :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Luister, lieve schat, Quizlet is een verhalen-site, geen bloody fanfic site. Leer ermee leven dat er ook geen TH-fans zijn. Niet iedereen hoeft gestalkt te worden met TH-verhalen. Dankuzeer, ga je kamerplant knuffelen, maar Tokio Hotel was gewoon een massa-hype, en dat is Justin Bieber ook. Over een paar maanden hebben we wel weer wat anders waar we mee lastiggevallen worden.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)