• Nou ja ik heb een probleempje... Ik ben verliefd. En op een vriend van mij, wie toevallig de beste vriend is van mijn ex waarmee ik het mee heb uitgemaakt. En die ex van mij is nogaltijd mijn beste vriend x'D

    Dus ik vind het een supper leuke jongen maar nu weet ik niet of hij mij leuk vindt!! Help mij met wat ik moet doen!!

    -Vorig jaar zei hij: Waarom ga je niet met de zelfde rij als mij mee? toen zei ik: Dus je zou het leuk vinden als ik ook langs daar ga? Hij: Ja!

    -Hij vroeg mijn msn x'D

    -Mijn beste vriend is zo een beetje een wetenschapper x'D Maar hij is nogaltijd gewoon leuk maar toen zei hij iets dat duitse wetenschappers stomme dingens gingen doen ofzoiets en dat de aarde dan kan ontploffen en toen zei ik:Wel mijn leven was leuk! En toen zei de jongen waar ik op verliefd ben: Ik ga je missen!

    Oke...

    Help me!


    Only losers can act the way you do

    ga voor die jongen ,
    ik heb een beetj het zelfde
    in de klas was ik met iemand maar iemand andrs van mijn klass had ook gevoelens voor mij en ik eiglyk ook voor hem enal ,, en die zei dan maakt da uit met hem ik wil u enal en ik zei dan da zou ge leuk vinde ej ,... en nu ist uit me dieje jonge xD

    dus ik zou voor dieje vriend daar gaan ze!
    GO FOR IT (A)


    Gilles (ll)

    Ga voor hem !!

    Als je hem echt leuk vindt moet je er voor gaan me geweet mijn mening kheb je het al gezegd op de shoutbox


    For once I want to be the car crash.