• en ze blijft gewoon weer voort zingen


    Nadat ze eerder deze maand van haar piano totterde, is Lady Gaga opnieuw flink tegen de grond gesmakt.

    De zangeres heeft de laatste tijd precies veel moeite om haar evenwicht te houden op het podium. Gaga maakte gisteren tijdens haar concert in Atlanta letterlijk een slippertje. Ze viel over een kledingstuk dat ze juist daarvoor op de grond had gegooid. Maar 'the show must go on' en dat weet ook Lady Gaga, ze ging gewoon lekker verder met haar act.

    Nu weten we meteen ook dat de excentrieke zangeres niet vies is van een nummertje te playbacken...


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Dragonette schreef:
    Ik haat dat mens, voor mij mag ze duizend maal vallen, I really don't care.:Y)


    It ain't broke, so don't fix it.

    Calm schreef:
    Er vallen wel zo veel artiesten is.


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Lady gaga die playbackt niet.


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Necrophiliac schreef:
    HAHAHAHAH.


    Nu weten we meteen ook dat de excentrieke zangeres niet vies is van een nummertje te playbacken...


    No shit Sherlock.

    Lolololol 8D


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    lovelianne schreef:
    Lady gaga die playbackt niet.

    Sowieso wel.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    hahah?
    Ze is egt niet de enige hoor -.-'


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    er vallen er steeds meer
    ze heeft ze aangestoken :X
    taylor swift viel ook al


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    lovelianne schreef:
    Lady gaga die playbackt niet.



    Hahah geloof je het zelf?
    Sorry maar elke artiest in de wereld die veel danst tijdens een optreden heeft wel eens geplaybackt behalve MJ.


    =

    lovelianne schreef:
    Lady gaga die playbackt niet.


    Je hoort haar ook niet gillen, of verslikken als ze valt.
    Maar de muziek en zang gaan gewoon door.
    Dus het lijkt me logischer dat ze playbackt :Y)


    "Don't look back, you're not going that way."

    ValVal.


    Food.

    Tja, iedereen valt toch wel eens? En dat het toevallig net nu twee keer in een maand gebeurt is ook nog geen reden om dit tot echt nieuws te maken, vind ik. :/


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Peanutxhead schreef:
    (...)


    Hahah geloof je het zelf?
    Sorry maar elke artiest in de wereld die veel danst tijdens een optreden heeft wel eens geplaybackt behalve MJ.

    Wie zegt dat hij nog niet heeft geplaybackt?


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Niemand overtreft de val van Beyoncé, die viel gewoon recht op d'r gezicht van een paar trappen. lmao. Ik vind het wel geweldig dat ze gewoon verder zong, sommige anderen zouden al gillend van het podium kunnen af rennen. "IK BRAK EEN NAGEL!"

    Ocharme! Maar blijven doorzingen. Smile and wave. (cat)


    Where there is a sea there are pirates...

    Stubby schreef:
    (...)
    Wie zegt dat hij nog niet heeft geplaybackt?


    Je ziet zijn inspanningen gewoon en als hij iets fout doet dan gaat de zang tenminste niet gewoon door zoals bij de meeste artiesten.


    =