• en ze blijft gewoon weer voort zingen

Nadat ze eerder deze maand van haar piano totterde, is Lady Gaga opnieuw flink tegen de grond gesmakt.

De zangeres heeft de laatste tijd precies veel moeite om haar evenwicht te houden op het podium. Gaga maakte gisteren tijdens haar concert in Atlanta letterlijk een slippertje. Ze viel over een kledingstuk dat ze juist daarvoor op de grond had gegooid. Maar 'the show must go on' en dat weet ook Lady Gaga, ze ging gewoon lekker verder met haar act.

Nu weten we meteen ook dat de excentrieke zangeres niet vies is van een nummertje te playbacken...

"In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

Divinity schreef:
    Dan ken je Miley Cyrus nog niet? :X

Hoezo is ze ook al gevallen?

Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

Haha, -out-

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Zei valt wel! xd
    Maar de dronke awesome Amy Winehouse niet? o.o

[ bericht aangepast op 23 april 2011 - 22:46 ]

=

Calm schreef:
    Er vallen wel zo veel artiesten is.

Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

NEEEE! Zij mag niet playbacken!
    Ik heb het feit dat ze niet playbackte altijd het beste gevonden aan haar, en nu... (huil)

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

phaha :')

Read this upside down: 370HSSV 0773H

Ik haat dat mens, voor mij mag ze duizend maal vallen, I really don't care.:Y)

1.25

GeniusFerb schreef:
    Ijzer te kort

Omdat ze al het vlees dat een normaal mens binnenkrijgt in haar vleesjurk heeft gestopt. (nerd)

[ bericht aangepast op 24 april 2011 - 12:57 ]

I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

ZeroGravity schreef:
    (...)
    Omdat ze al het vlees dat een normaal mens binnenkrijgt in haar vleesjurk heeft gestopt. (nerd)

Haha! :Y)

1.25

niet alle artiesten zijn perfect

THAT'S HOW I ROLL

ZeroGravity schreef:
    (...)

Ik heb ook ijzer te kort maar ik heb geen vleesjurk 8'D

=

Wishful schreef:
    NEEEE! Zij mag niet playbacken!
    Ik heb het feit dat ze niet playbackte altijd het beste gevonden aan haar, en nu... (huil)

Zoiets dacht ik ook

"In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

Necrophiliac schreef:
    HAHAHAHAH.

Nu weten we meteen ook dat de excentrieke zangeres niet vies is van een nummertje te playbacken...

No shit Sherlock.

Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

haha dikke faal!
    maar ik val ook wellis over dingen..

Ik mag hopen voor der dat ze gewoon valt (wat menselijk is -doh-) en dat het niets te maken heeft met een eetstoornis die stiekem weer terug gekomen is ofzo. Want dan ben ik bang voor de fans dat het snel genoeg weer afgelopen is x.x

Wie du mir, so ich dir.