• -Glee Mc High-
    We zijn nu twintig jaar verder en de Glee kids die wij kennen zijn nu veel ouder. De meeste leden hebben nu zelf kinderen en ieder heeft zijn eigen verhaal.
    Volg het nu!


    -New Performance-

    het eerste hoofdstuk staat erop (A)

    [ bericht aangepast op 22 april 2011 - 17:45 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ik vind Glee niet zo leuk, sorry.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Calm schreef:
    Ik vind Glee niet zo leuk, sorry.

    hellaas :(


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    nog meer mensen die het willen lezen?
    btw je hoeft glee hier niet voor leuk/kennen te vinden


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    noatje schreef:
    nog meer mensen die het willen lezen?
    btw je hoeft glee hier niet voor leuk/kennen te vinden


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    ik wil het wel lezen maar ik vergeet vaak reactie's er bij te zetten, en ik weet niet of het onderwerp me héél erg gaat aanspreken ;x
    maar ik zal ff kijken


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    mikechang schreef:
    ik wil het wel lezen maar ik vergeet vaak reactie's er bij te zetten, en ik weet niet of het onderwerp me héél erg gaat aanspreken ;x
    maar ik zal ff kijken


    thnx (nerd)
    het is eigenlijk glee met een ander verhaal en dan met andere personage's en de oude als ouders :'D

    [ bericht aangepast op 22 april 2011 - 17:35 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ik zou mijn inleidingsteksje eens herlezen, want er staan wat fouten in. :X


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    Ik zou mijn inleidingsteksje eens herlezen, want er staan wat fouten in. :X


    XD in spelling ben ik nooit goed geweest


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Passerby schreef:
    Ik zou mijn inleidingsteksje eens herlezen, want er staan wat fouten in. :X


    ik kijk net ff terug.
    maar wat zijn er dan voor fouten gemaakt?
    als ik vragen mag :X


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Volgens mij is het 'Performance'

    Just sayin.

    Dominance schreef:
    Volgens mij is het 'Performance'

    Just sayin.


    klopt ik heb dat al verbeterd alleen de topic titel kan ik niet veranderen :S


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    -Glee Mc High-
    We zijn nu twintig jaar verder en de Glee kids die wij kennen zijn nu veel ouder. De meeste leden hebben nu zelf kinderen en ieder heeft zijn eigen verhaal.
    Volg het nu!

    Beter?
    Je mag nooit een zin met En of Maar beginnen en je was ook een hoofdletter veregeten. Die laatste zin was trouwens ook heel raar.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    -Glee Mc High-
    We zijn nu twintig jaar verder en de Glee kids die wij kennen zijn nu veel ouder. De meeste leden hebben nu zelf kinderen en ieder heeft zijn eigen verhaal.
    Volg het nu!

    Beter?
    Je mag nooit een zin met En of Maar beginnen en je was ook een hoofdletter veregeten. Die laatste zin was trouwens ook heel raar.


    :O die inleiding laat maar :D
    thnx


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    het tweede hoofdstuk is geschreven (A)


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    ik zal eens kijken of het wat voor me is. ;3


    I like boys who drive cars too slow.