• Wie?

    Ik wel man. Ik vind het humor als mensen zich zo schaamteloos voor lul zetten. ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik wel, maar ik vergeet het steeds te kijken x']
    Dus ik ga ze denk ik maar eens terug kijken!


    "Don't look back, you're not going that way."

    Niet, maar wel Jersey Shore en Oh Oh Cherso op youtube. Het is echt grappig hoe dom mensen kunnen zijn ...


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik kijk sowieso altijd naderhand pas terug, dan heb je geen last van die irritante bagger reclames. (krul)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Monkeyslut schreef:
    Niet, maar wel Jersey Shore en Oh Oh Cherso op youtube. Het is echt grappig hoe dom mensen kunnen zijn ...



    Je kan gewoon op rtl gemist kijken, heb je veel betere kwaliteit en allebei de seizoenen. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik kijk het half. Ik moest echt lachen omdat die ene (ik ken geen namen) dacht dat ie omsingelt werd en toen ineens weg was :'D


    As travars

    Insomniac schreef:
    (...)


    Je kan gewoon op rtl gemist kijken, heb je veel betere kwaliteit en allebei de seizoenen. (:


    Ja, das waar, zal ik zeker eens doen. Ik volg series meestal op youtube gewoon omdat ik het zo gewend ben (maar dan natuurlijk wel met een goeie kwaliteit).


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Nee, ik vind het niet leuk ;p.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ja maar mijn vader wilt hem altijd overzetten haha. Ik kijk altijd eerst 'Echte meisjes in de Jungle' en dan 'Oh oh Tirol' echt geweldig die domme mensen.


    Your make-up is terrible

    pure namaak van jersey shore.

    1.tijgertje gaat weg net als angelina in jersey shore.
    2.die twee waarvan ik de naam niet meer weet krijgen een relatie die steeds aan en uit gaat,net als sammi en ronnie in jersey shore.
    3.ze moeten werken net als in jersey shore.

    en ik kan wel even doorgaan.

    jaa ik volg het(aa')
    ik vind ze echt geweldig(krul)
    daarbij is Joey echt een lekkerding:9~ en ook zo heerlijk dom(iedereen eigelijk)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik, en ik ga elke keer weer stuk.


    Alleen maar tranen van geluk

    hilarisch is het. XD


    Some angels have no wings.

    Ik & ik lach my daar altyd strike mee :Y)


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ik vind het echt om te janken, zo dom dat die lui doen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    raplove schreef:
    pure namaak van jersey shore.

    1.tijgertje gaat weg net als angelina in jersey shore.
    2.die twee waarvan ik de naam niet meer weet krijgen een relatie die steeds aan en uit gaat,net als sammi en ronnie in jersey shore.
    3.ze moeten werken net als in jersey shore.

    en ik kan wel even doorgaan.
    Euh, alle tv-programma's zijn bijna kopies. Het begint met 1 format (hier dan jersey shore) dat doorverkocht wordt. Dat is met elk programma zo, wie is de mol, het rad van fortuin, temptation island, boer zkt vrouw, en ga zo door.


    Get outta my head!