• Ik heb het weer wat rustiger dus voor wie wil.

    Voorbeelden



    Klik hier voor meer


    Geef even kort aan waar het verhaal over gaat, wat voor soort cover je zou willen (evt. met ideeën voor foto's) en of je er tekst op wil.
    Wil je verschillende plaatjes door elkaar zoals in de twee bovenstaande voorbeelden dan is het het makkelijkst met bekendheden.

    En nog even dit graag alleen als je er echt wat mee wil doen, ik vind het niet zo fijn als ik ergens lang over gedaan heb en iemand reageert gewoon niet meer. Dus bespaar me dan de moeite.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2011 - 20:50 ]


    When love is not madness, it is not love

    Aimée praat niet meer sinds die gruwelijke nacht. Maar dit weet niemand , iedereen denkt dat ze gewoonweg niet kan praten of dom is. De tijd op hogwarts vliegt voorbij , maar al snel ontmoet Aimée iemand die haar vertrouwen geeft. Maar wat als diegene juist het minste te vertrouwen is. En haar haat met die ene leraar omslaat naar een vonk van liefde. Zal ze dan eindelijk terug beginnen praten.
    deze foto'sTom Severus en Aimée. Ik zou Aimée graag iets meer op de achtergrond hebben tussen de twee jongens in. En bij Tom de tekst 'The voice of an angel'

    [ bericht aangepast op 22 april 2011 - 0:22 ]


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey


    Ik heb de plaatjes van Tom en Serverus vervangen omdat die je had gegeven moeilijk mee was om te werken gezien Tom er niet helemaal opstond en die van serverus niet zoveel pixels had.

    [ bericht aangepast op 22 april 2011 - 10:23 ]


    When love is not madness, it is not love

    The two sides of me make the on I am
    Kaori lijkt een normaal meisje, voor iedereen zonder een Shugo Chara. Toch heeft zij altijd twee kleine personen met haar mee, Kira en Kinu.
    Kira en Kinu zijn twee zijdes van kaori, Kira de duivelse kant en Kinu de engel kant.
    Wat beleeft Kaori? En wat heeft zij voor krachten met Kira en Kinu?

    Kaori ~ Kinu ~ Kira
    Dat zijn de foto's.
    Kaori is dus de hoofdpersoon. Kinu en Kira zijn een haar twee karakters zeg maar, die om haar heen zweven als een soort engeltjes.

    Denk je dat je er iets moois van kan maken?
    Ik weet dat de uitleg vaag is, maar ik kan het (nog) niet beter uitleggen.


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    SasXMusic schreef:
    The two sides of me make the on I am
    Kaori lijkt een normaal meisje, voor iedereen zonder een Shugo Chara. Toch heeft zij altijd twee kleine personen met haar mee, Kira en Kinu.
    Kira en Kinu zijn twee zijdes van kaori, Kira de duivelse kant en Kinu de engel kant.
    Wat beleeft Kaori? En wat heeft zij voor krachten met Kira en Kinu?

    Kaori ~ Kinu ~ Kira
    Dat zijn de foto's.
    Kaori is dus de hoofdpersoon. Kinu en Kira zijn een haar twee karakters zeg maar, die om haar heen zweven als een soort engeltjes.

    Denk je dat je er iets moois van kan maken?
    Ik weet dat de uitleg vaag is, maar ik kan het (nog) niet beter uitleggen.


    Ik kan die foto's van Kinu en Kira niet openen.


    When love is not madness, it is not love

    Crystal leeft in the 'champagne life' wereld. Wanneer ze Bieber tegenkomt, verandert alles..
    Ehm.. hoeft alleen champagne life op te staan? en nog niet eens zo heel groot?


    To infinity and beyond •


    en dan die onderste foto niet de bovenste (A)


    en zij
    bij elkaar op een plaatje :'D
    wees voorla creatief.
    het gaat over glee mar niet met de personage's van nu.
    titel: New performance
    alvast bedankt

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 19:30 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    hierbij,

    titel: The Dumbledores
    Wat als Rita Pulpers toch gelijk had over Ariana Perkamentus? Wat als ze echt een snul was? Ariana word opgesloten in de kelder door haar moeder. Een keer in de week krijgt ze een beetje brood en water. Terwijl Desiderius en Albus naar Zweinstein gaan. Haar broers verzwijgen het feit dat hun zus mishandeld word en vertellen dat ze geestelijk labiel is, waardoor ze niet naar Zweinstein kan komen. Maar wat als de leugen uitkomt? Kan Araina ontsnappen naar de dreuzelwereld?

    [ bericht aangepast op 24 april 2011 - 20:11 ]


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Ik heb er 2, maar weet niet of dat teveel voor je is? (:

    Loser Like Me > Gaat over een meisje op Hogwarts die al jaren word gepest. Het is een Draco Malfoy verhaal, (:
    Als persoon voor het meisje kan je Lucy Hale gebruiken.

    Swans Shouldn't Be Famous > Een verhaal met One Direction, over een meisje ( Ashley Benson op foto's ) die het wel heel erg hoog in haar bol heeft na haar doorbraak in het Zwanenmeer, ze word naar een kamp gestuurd. (:

    Als je niks aan deze informatie hebt, moet je het even zeggen, doe er maar iets moois / leuks mee. Ik moet trouwens echt even zeggen, dat ik je foto's hierboven prachtig vind!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Naam verhaal: Love games, it is "just a game", or more? ~Justin Bieber, Cody Simpson~
    Ondertitel:If both love you and love you both. Is that a problem?
    Wat er per se op moet: Een meisje, Justin bieber en Cody Simpson, en als het kan en niet te druk word iets met muziek.

    Ik hoop dat je het snapt en dat je het wilt maken.


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    I love mine
    Serieus heel erg bedankt hij is echt heel erg mooi!!
    xx.


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Ik wil wel eentje voor dit verhaal The music I heard once.x
    Het gaat over een meisje die verliefd wordt op de vriend van haar aardsvijand. ze hebben in het geniep een romance tot de jongen in een auto-ongeluk sterft.
    Verzin maar iets. Wil je hem met en zonder titel doorsturen?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    SasXMusic schreef:
    The two sides of me make the on I am
    Kaori lijkt een normaal meisje, voor iedereen zonder een Shugo Chara. Toch heeft zij altijd twee kleine personen met haar mee, Kira en Kinu.
    Kira en Kinu zijn twee zijdes van kaori, Kira de duivelse kant en Kinu de engel kant.
    Wat beleeft Kaori? En wat heeft zij voor krachten met Kira en Kinu?

    Kaori ~ Kinu ~ Kira
    Dat zijn de foto's.
    Kaori is dus de hoofdpersoon. Kinu en Kira zijn een haar twee karakters zeg maar, die om haar heen zweven als een soort engeltjes.

    Denk je dat je er iets moois van kan maken?
    Ik weet dat de uitleg vaag is, maar ik kan het (nog) niet beter uitleggen.


    Kinu
    Kira

    Als het goed is doen deze het wel, hoop ik


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Dit meisje moet in het groot staan en voor de rest wil ik deze mensen er in;
    Deze

    En hen

    En als tekst;
    Battle of the snakes

    Als je meer info wilt over de storie, PB me dan maar want de storie is nog niet geactiveert :'D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    SasXMusic schreef:
    (...)

    Kinu
    Kira

    Als het goed is doen deze het wel, hoop ik


    De afbeeldingen zijn van hele lage kwaliteit dus het is moeilijk daar nog wat moois van te maken..


    When love is not madness, it is not love

    Omyyyyy, die cover is echt zo machtig mooooi, echt ontzettend bedankt! (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.